Allegro Ads

Zainwestuj w reklam臋 Allegro Ads i powierz jej optymalizacj臋 agencji top Quality Champion 2024. Zapisz si臋 na darmow膮 konsultacj臋.

Formularz Leadowy
baner
image

DLACZEGO MY?

Allegro Ads

- jeste艣my jedn膮 z pierwszych agencji marketingowych, kt贸re zdoby艂y certyfikat Allegro Ads Partner+, a w tym roku serwis Allegro wyr贸偶ni艂 nas tytu艂em dla najlepszej jako艣ciowo agencji. Pirk Spar to "Quality Champion" roku 2024.

Certyfikat Allegro Ads Partner + przyznawany jest wy艂膮cznie najskuteczniejszym agencjom zajmuj膮cym si臋 kompleksow膮 obs艂ug膮 konta Allegro. Aby go uzyska膰 zrealizowali艣my wiele szkole艅 oraz zgromadzili艣my imponuj膮c膮 wiedz臋 z zakresu optymalizacji reklam Allegro Ads. Mamy te偶 ogromne do艣wiadczenie 鈥 do tej pory przeprowadzili艣my setki kampanii Allegro Ads dla Klient贸w z r贸偶nych bran偶, operuj膮c na bardzo wysokich bud偶etach.

Dlaczego warto nam zaufa膰?

  • 150 z艂

    Tyle wyni贸s艂 nasz rekordowy zwrot z inwestycji w reklam臋.

  • 200 +

    Obecnie optymalizujemy Allegro Ads dla a偶 tylu Klient贸w.

  • 150 mln

    To 艂膮czna warto艣膰 przychodu wszystkich naszych Klient贸w Allegro.

JAK TO DZIA艁A?

Allegro Ads - prowadzenie kampanii

Allegro Ads to p艂atny system reklam, kt贸ry pozwala Sprzedaj膮cym zwi臋kszy膰 konkurencyjno艣膰 swoich ofert. Oferowane kampanie daj膮 szans臋 na szybkie wygenerowanie ruchu na wybranych aukcjach wszystkim sklepom 鈥 r贸wnie偶 tym, kt贸re stosunkowo niedawno pojawi艂y si臋 na Allegro.


Reklamy Allegro Ads

Wy艣wietlane s膮 w najbardziej widocznych miejscach portalu, dzi臋ki czemu trafiaj膮 do du偶ej grupy os贸b. Obecnie mo偶na w艣r贸d nich znale藕膰 takie formy promocji jak: oferty sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewn臋trzne (Allegro Ads Network) oraz Ads4Brands. Ka偶da z dost臋pnych kampanii realizuje nieco inne cele, jednak wszystkie przek艂adaj膮 si臋 na zwi臋kszenie sprzeda偶y i rozpoznawalno艣ci marki.


Panel Allegro

Zarz膮dzanie kampaniami Allegro Ads odbywa si臋 za po艣rednictwem intuicyjnego panelu Allegro, kt贸ry pozwala na bie偶膮ce monitorowanie statystyk i szybkie wprowadzanie poprawek. Takie rozwi膮zanie sprzyja osi膮ganiu wysokich zwrot贸w z inwestycji.

image

KORZY艢CI

Dlaczego warto stosowa膰 reklamy na Allegro?

W reklamach Allegro drzemie ogromny potencja艂 sprzeda偶owy. Za ich pomoc膮 z pewno艣ci膮 zrealizujesz wyznaczone cele marketingowe.

  • icon

    Szansa sprzeda偶y

    Reklamowanie si臋 za pomoc膮 Allegro Ads to najskuteczniejsza i najszybsza forma promocji ofert 鈥 zw艂aszcza sezonowych.

  • icon

    Pozycja w sieci

    Oferty reklamowane przez Allegro Ads cz臋sto wy艣wietlaj膮 si臋 na pierwszych podstronach w wynikach wyszukiwania sieci Google.

  • icon

    Rozpoznawalno艣膰

    Najlepsze oferty s膮 widocznie nie tylko na platformie Allegro, ale tak偶e poza ni膮.

  • icon

    Wi臋kszy zysk

    Oferty sponsorowane generuj膮 wysok膮 sprzeda偶 produkt贸w przy stosunkowo niewielkich kosztach.

RODZAJE REKLAM

Allegro Ads - najwa偶niejsze formaty reklamowe

System Allegro Ads zosta艂 stworzony z my艣l膮 o sprzedawcach pragn膮cych rozwija膰 sw贸j biznes.

  • image

    Oferty sponsorowane

    To najpopularniejszy format reklam. Aukcje obj臋te kampani膮 tego typu standardowo wy艣wietlaj膮 si臋 na samej g贸rze wynik贸w wyszukiwania 鈥 tu偶 nad ofertami promowanymi (cho膰 mog膮 znajdowa膰 si臋 r贸wnie偶 w innych miejscach na portalu). Oferty sponsorowane rozliczane s膮 w modelu CPC, co oznacza, 偶e reklamodawca ponosi op艂at臋 wy艂膮cznie za klikni臋cie w reklam臋 przez u偶ytkownika.

  • image

    Reklama graficzna (szablonowa i banerowa)

    Ta forma reklamy Allegro Ads polecana jest przede wszystkim sprzedawcom chc膮cym zwi臋kszy膰 zasi臋g i rozpoznawalno艣膰 swojej marki. Kampania pozwala na promowanie og贸艂u asortymentu danego sklepu internetowego za pomoc膮 grafiki lub szablonu.

  • image

    Reklamy zewn臋trzne Allegro Ads

    To nic innego jak reklamy produktowe wy艣wietlane poza serwisem Allegro. Kampania tego typu pozwala dotrze膰 do os贸b, kt贸re szukaj膮 okre艣lonego produktu w sieci Google. Allegro Ads Network umo偶liwia r贸wnie偶 tworzenie kampanii remarketingowych na Facebooku.

  • image

    Ads4Brands Allegro Ads

    Us艂uga zosta艂a zaprojektowana dla brand贸w, kt贸re posiadaj膮 przynajmniej jednego dystrybutora na Allegro. Ads4Brands pozwala na promowanie produkt贸w danej marki z poziomu jednego konta. W ten spos贸b Allegro chroni dystrybutor贸w przed wzajemn膮 rywalizacj膮, a w艂a艣cicieli brand贸w przed wynikaj膮cymi z tego tytu艂u stratami.

Analiza danych

Allegro Ads

- statystyki panelu

Wszystkie dzia艂ania reklamowe prowadzone na koncie Allegro mo偶na zobaczy膰 na wykresie oraz w specjalnej tabeli z podsumowaniem. Ze wzgl臋du na stopie艅 skomplikowania samego systemu taka prezentacja danych pozostaje jednak dla wielu sprzedawc贸w niezrozumia艂a.

Najcz臋艣ciej skuteczno艣膰 reklamy sponsorowanej Allegro Ads prezentowana jest tak jak poni偶ej:

panel stats

 

Oczywi艣cie, jest to tylko og贸lne podsumowanie wszystkich stworzonych kampanii w danym okresie. Istnieje r贸wnie偶 opcja zapoznania si臋 z wynikami tylko jednej kampanii. Aby to zrobi膰 wystarczy wybra膰 odpowiedni膮 grup臋 reklam.

Analiza statystyk panelu

Panel Allegro Ads

 Nazwa

Nazwa

Ka偶da reklama Allegro Ads musi posiada膰 tytu艂. Najlepiej dobra膰 go w taki spos贸b, aby okre艣la艂 reklamowan膮 grup臋 produkt贸w, stawk臋 lub funkcj臋. Przemy艣lana nazwa ma du偶e znaczenie podczas optymalizacji kampanii, poniewa偶 pozwala na zapoznawanie si臋 z danymi bez konieczno艣ci sprawdzania, jakich dok艂adnie produkt贸w dotyczy.

Klikni臋cia

Klikni臋cia

Ten parametr pokazuje dok艂adn膮 liczb臋 klikni臋膰 w dan膮 reklam臋 w wybranym okresie 鈥 niezale偶nie od tego, czy transakcja zosta艂a dokonana. Klikni臋cia maj膮 ogromne znaczenie, poniewa偶 pomagaj膮 w ocenie, czy dana kreacja jest interesuj膮ca dla u偶ytkownik贸w Allegro.

Ods艂ony

Ods艂ony

Ods艂ony reklamy Allegro Ads to nic innego jak liczba jej wy艣wietle艅. To bardzo wa偶ny parametr. Ods艂ony (podobnie jak Klikni臋cia) pokazuj膮 zasi臋g dzia艂ania reklam. Analizuj膮c efektywno艣膰 kampanii, pami臋taj, 偶e ilo艣膰 ods艂on b臋dzie zawsze wi臋ksza od klikni臋膰.

CTR

CTR

T艂umacz膮c z j臋zyka angielskiego CTR (Click Through Rate), oznacza wsp贸艂czynnik klikalno艣ci. Dok艂adniej jest to parametr, kt贸ry obrazuje stosunek liczby klikni臋膰 do ca艂kowitej liczby wy艣wietle艅 ofert.

艢rednie CPC

艢rednie CPC

CPC (Click Per Cost) to z inaczej koszt klikni臋cia. Ka偶da reklama Allegro Ads optymalizowana jest w oparciu o stawk臋 danej kampanii. Parametr CPC w Statystykach mo偶na wi臋c nazwa膰 u艣rednion膮 cen膮 brutto za klikni臋cie.

Koszt

Koszt

艁膮czna cena wybranych kampanii w danym okresie, kt贸r膮 nale偶y ui艣ci膰 za wygenerowany zysk.

Pozosta艂e parametry

Analizuj膮c efektywno艣膰 kampanii sponsorowanej w Statystykach reklamy Allegro Ads mo偶na znale藕膰 tak偶e takie parametry jak: Zwrot z inwestycji, Zainteresowanie, Sprzedane sztuki oraz Warto艣膰 sprzeda偶y. Ich nazwy jednak dok艂adnie opisuj膮 to, co kryje si臋 za danymi warto艣ciami liczbowymi, dlatego nie wymagaj膮 szerszego om贸wienia.

To oczywi艣cie nie wszystkie parametry. Dost臋pne statystki b臋d膮 si臋 nieco r贸偶ni膰 w przypadku reklamy graficznej.

panel stats
CPM

CPM

Wska藕nik ten jest analogiczny dla parametru CPC, jednak偶e nie oznacza kosztu klikni臋cia, a koszt ka偶dego 1000 wy艣wietle艅 danej reklamy.

Sprzeda偶 wspierana

Sprzeda偶 wspierana

Pod tym parametrem kryje si臋 warto艣膰 produkt贸w, kt贸re zosta艂y zakupione po wy艣wietleniu kreacji reklamowej. Kwota brutto jednocze艣nie do艂膮czona zostaje do ofert sponsorowanych.

STAWIAJ NA PEWNIKI

Allegro Ads - prowadzenie kampanii przez Pirk Spark

Dzia艂anie na w艂asn膮 r臋k臋 przynosi rezultaty, jednak zwykle okazuje si臋 do艣膰 czasoch艂onne i kosztowne. Musisz wiedzie膰, 偶e prawdziwym miernikiem efektywno艣ci kampanii Allegro jest zwrot z inwestycji. Dlatego oceniaj膮c wyniki kampanii, nale偶y bra膰 pod uwag臋 nie tylko ich zgodno艣膰 z wyznaczonym celem, ale r贸wnie偶 poniesione koszty.

  • image

    W osi膮ganiu tak zadowalaj膮cych efekt贸w pomagaj膮 nam specjalistyczne narz臋dzia oraz wiedza. Zdobyli艣my j膮, tworz膮c wysokobud偶etowe kampanie dla wielu r贸偶nych bran偶. Dzi臋ki temu wiemy, co robi膰, aby osi膮ga膰 zamierzone cele. Cz臋sto nawet wprowadzenie ma艂ej zmiany na koncie lub w ofercie potrafi zrobi膰 wielk膮 r贸偶nic臋. Ogromne do艣wiadczenie sprawia, 偶e niewiele rzeczy mo偶e nas zaskoczy膰. Przez lata wypracowali艣my w艂asne unikalne techniki sprzeda偶y na Allegro, kt贸rych nie spotkasz nigdzie indziej.

  • image

    Nigdy nie pozostawiamy kampanii bez nadzoru i monitorujemy je na bie偶膮co. W analizowaniu naszych dzia艂a艅 pomaga nam zestaw specjalistycznych (i cz臋sto bardzo kosztownych) narz臋dzi, m.in.: Trade Watch, Trade Analytics oraz Niezb臋dnik Sprzedawcy. Co wa偶ne, jako Partner Allegro Ads mamy mo偶liwo艣膰 korzystania z innowacyjnych narz臋dzi Allegro, jeszcze zanim zostan膮 wprowadzone na rynek.

艢CIE呕KA WSP脫艁PRACY

Jak pracujemy dla Twojego wzrostu?

  • image

    01

    Kontakt

    Kontaktujemy si臋 z Tob膮
    po wype艂nieniu formularza

  • image

    02

    Umowa

    Podpisujemy umow臋
    obustronnie

  • image

    03

    Brief

    Wysy艂amy Ci brief
    do wype艂nienia

  • image

    04

    Prace

    Rozpoczynamy
    prace na koncie

  • image

    05

    Efekty

    Pierwsze efekty
    pojawiaj膮 si臋 ju偶 po 7 dniach

MAMY KOMPETENCJE, MAMY LUDZI

Poznaj core zespo艂u Pirk Spark

  • slide
    Micha艂 Surmacz
    Manager Dzia艂u Realizacji

    Senior z ponad 10-letnim do艣wiadczeniem w bran偶y e-commerce. Ekspert w dziedzinie Allegro Ads i strategii zarz膮dzania promocjami. Mocno analityczny, mocno konkretny. W Pirk Spark odpowiada za procesy kontroli wynik贸w i procedury jako艣ci oraz podnoszenie kwalifikacji zespo艂贸w.

  • slide
    Krzysztof Mach
    Team Leader & Marketplace Specialist

    Imponuje znajomo艣ci膮 rynku e-commerce oraz niezwykle rozwini臋tymi umiej臋tno艣ciami komunikacyjnymi. Obs艂uguj膮c konta Allegro naszych Klient贸w, czuje si臋 jak ryba w wodzie. Zawsze realizuje wyznaczone cele i troszczy si臋 o wysok膮 warto艣膰 sprzeda偶y.

  • slide
    Kacper Gruchot
    Team Leader & Marketplace Specialist

    Solidny cz艂owiek, kt贸ry reklamy Allegro Ads czuje jak ma艂o kto. Do tego zr臋cznie manewruje rozmaitymi wyr贸偶nieniami i promocjami, aby dowie藕膰 ustalone wyniki. Przed prac膮 w Pirk Spark, sam pracowa艂 w firmie sprzedaj膮cej na Allegro bez agencji - doskonale rozumie potrzeby Klient贸w.

  • slide
    Maria Wachowiak
    Marketplace Specialist

    Prowadzi dzia艂 Customer Service i zajmuje si臋 obs艂ug膮 Allegro Ads oraz optymalizowaniem organicznych parametr贸w kont. Dzi臋ki swojemu artystycznemu wykszta艂ceniu szybko identyfikuje mocne i s艂abe strony sklep贸w Allegro i wie, co robi膰, aby wyr贸偶ni膰 je na tle konkurencji.

  • slide
    Zofia Starkowska
    Marketplace Specialist

    Wyborna w analizie danych i raportach specjalistka marketplace Allegro z kilkuletnim do艣wiadczeniem i wnikliw膮 znajomo艣ci kilkunastu kategorii Allegro. Posiada do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu sklepami internetowymi od A do Z. We wsp贸艂pracy stawia na otwarto艣膰 i partnerstwo.

  • slide
    Karol Stoba
    Marketplace Specialist

    Do艣wiadczenie w sprzeda偶y na Allegro zdobywa艂 pracuj膮c w bran偶y wyposa偶enia dom贸w. Obecnie, zajmuje si臋 obs艂ug膮 kont i skalowaniem sprzeda偶y dzi臋ki dzia艂aniom organicznym i Allegro Ads. Kontakt z nim to czysta przyjemno艣膰 - posiada rozwini臋te umiej臋tno艣ci komunikacyjne i lubi rozmawia膰 z lud藕mi.

  • slide
    Oskar Hertman
    CEO of Pirk Spark

    Za艂o偶yciel i CEO naszej agencji jest pasjonatem marketingu internetowego, kt贸ry swoje know-how zacz膮艂 rozwija膰 jeszcze w szkole 艣redniej, prowadz膮c pierwsze kampanie reklamowe. To on motywuje i inspiruje ca艂y zesp贸艂 do dawania z siebie wszystkiego i trzymania r臋ki na pulsie. To on buduje aplikacj臋 AlleSpark. Cz臋sto wyst臋puje na konferencjach i warsztatach.

CASE STUDY

Projekty, z kt贸rych jeste艣my dumni

  • slide

    Case study Acco Brands - Ads4Brands

    Wyzwanie

    Utrzymanie (za po艣rednictwem jednego podmiotu) zwrotu z inwestycji na okre艣lonym poziomie w przypadku wszystkich pi臋ciu kont nale偶膮cych do Klienta.

    Co zrobili艣my?

    Zrealizowali艣my kampanie w oparciu o niskie CPC, aby zwi臋kszy膰 popularno艣膰 poszczeg贸lnych aukcji oraz zmaksymalizowa膰 liczb臋 ich ods艂on. Wprowadzili艣my tak偶e reklamy graficzne. W ten spos贸b podnie艣li艣my wska藕nik CR oraz zbudowali艣my satysfakcjonuj膮c膮 sprzeda偶.

    Efekt!

    Zapewnili艣my ofertom Klienta ponad 6,5 mln ods艂on, co poskutkowa艂o sprzeda偶膮 niemal 7 tys. produkt贸w oraz wygenerowaniem warto艣ci na poziomie 268 tys. z艂.


  • slide

    Case study Flystore

    Wyzwanie

    Zwi臋kszenie sprzeda偶y przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego zwrotu z inwestycji.

    Co zrobili艣my?

    Monitorowali艣my rynek, aby natychmiastowo reagowa膰 na chwilowe trendy. 艢ledzenie bestseller贸w po艂膮czyli艣my z usuwaniem nierentownych ofert oraz ci膮g艂ym wprowadzaniem optymalizacji.

    Efekt!

    Dzi臋ki Allegro Ads i minimalizacji niepotrzebnych koszt贸w uda艂o nam si臋 wygenerowa膰 dla Klienta sprzeda偶 o warto艣ci ponad 4,6 mln z艂, zajmuj膮c tym samym pierwsze miejsce w kategorii.


  • slide

    Case study Dip 24

    Wyzwanie

    Klient zg艂osi艂 si臋 do nas z pro艣b膮 o zwi臋kszenie warto艣ci sprzeda偶y oraz wytypowanie ofert wiod膮cych, kt贸re b臋d膮 w stanie generowa膰 zysk w przypadku tymczasowych brak贸w innych produkt贸w.

    Co zrobili艣my?

    Zaj臋li艣my si臋 systematycznym wskazywaniem ofert o najwi臋kszym potencjale sprzeda偶owym oraz ich optymalizacj膮. W celu zbudowania sta艂ego zysku skorzystali艣my tak偶e z Allegro Ads.

    Efekt!

    Systematycznie wyszukuj膮c najlepiej rokuj膮ce produkty, uda艂o nam si臋 spe艂ni膰 oczekiwania Klienta. Ju偶 w ci膮gu pierwszych 30 dni naszej wsp贸艂pracy wygenerowali艣my sprzeda偶, kt贸ra przekroczy艂a warto艣膰 tej z ubieg艂ego miesi膮ca a偶 o 300%!


FAQ

Cz臋sto zadawane pytania

  • Gdzie mog臋 sprawdzi膰 wyniki Allegro Ads?

    Z rezultatami prowadzonych przez nas kampanii zapoznasz si臋, czytaj膮c przesy艂ane (cotygodniowo lub comiesi臋cznie) e-maile z raportami Allegro Ads.

  • W jaki spos贸b okre艣li膰 dzienny lub miesi臋czny bud偶et przeznaczony na dzia艂ania Allegro Ads?

    Je偶eli nie wiesz, jak to zrobi膰, uruchomimy specjalne kampanie, kt贸re pozwol膮 nam zebra膰 odpowiednie dane, a nast臋pnie po konsultacji wsp贸lnie ustalimy zwrot z inwestycji oraz bud偶et.

  • Jaki mo偶e by膰 maksymalny/minimalny zwrot z inwestycji kampanii Allegro Ads?

    To kwestia indywidualna i zale偶na od bran偶y oraz narzuconej mar偶y na produkty. Mo偶na wskaza膰 wiele czynnik贸w, kt贸re wp艂ywaj膮 na osi膮gane wyniki, dlatego dobieramy je jednostkowo.

  • Mam wykupion膮 w waszej agencji us艂ug臋 Allegro Ads. Jakie dzia艂ania mog臋 poprawi膰 na koncie, aby osi膮gn膮膰 wi臋ksze zyski?

    Nale偶y pami臋ta膰, 偶e celem kampanii Allegro Ads jest sprowadzenie ruchu. Oznacza to, 偶e podj臋te dzia艂ania poskutkuj膮 zwi臋kszeniem sprzeda偶y tylko w贸wczas, gdy konto b臋dzie atrakcyjne wizualnie dla potencjalnych kupuj膮cych, a oferty zach臋caj膮ce do zakup贸w.

  • Moje reklamy Allegro Ads by艂y dot膮d nieefektywne. Czy wasze dzia艂ania zwi臋ksz膮 ich skuteczno艣膰?

    Tak, poniewa偶 posiadamy wieloletnie do艣wiadczenie w zakresie prowadzenia kampanii Allegro Ads. Dlatego te偶 po samym zapoznaniu si臋 z ich ustawieniami, dowiemy si臋, jakie b艂臋dy pope艂niano do tej pory oraz jak je naprawi膰.

  • Na moim koncie nigdy nie by艂y prowadzone kampanie Allegro Ads. Czy to oznacza, 偶e moje oferty mog艂y by膰 niewidoczne dla kupuj膮cych?

    Tak, poniewa偶 poprawnie skonfigurowane kampanie Allegro Ads pozwalaj膮 na dotarcie do nowych u偶ytkownik贸w oraz zwi臋kszenie liczby ods艂on poszczeg贸lnych ofert.

  • Czy mam wp艂yw na wprowadzane na koncie zmiany? Czy b臋d臋 ka偶dorazowo akceptowa膰 wasze dzia艂ania?

    Wszystko zale偶y od indywidualnych ustale艅. Je艣li za偶yczysz sobie weryfikacj臋 naszych dzia艂a艅, zawsze mo偶emy przesy艂a膰 Ci je do wcze艣niejszej akceptacji, zw艂aszcza w przypadku, gdy b臋d膮 wi膮za膰 si臋 z ponoszeniem dodatkowych koszt贸w (np. uruchomienie wyr贸偶nie艅).

  • Czy mog臋 bra膰 czynny udzia艂 w tworzeniu strategii marketingowej?

    Jak najbardziej! Podczas tworzenia strategii marketingowej kontaktujemy si臋 z Klientami w celu akceptacji zaproponowanych dzia艂a艅. Liczymy si臋 z ich zdaniem i zawsze bierzemy je pod uwag臋, poniewa偶 to oni najlepiej znaj膮 swoje konto oraz produkty.

  • Po jakim czasie od podj臋cia wsp贸艂pracy zobacz臋 na koncie pierwsze efekty dzia艂a艅?

    Pierwsze efekty naszych dzia艂a艅 widoczne s膮 ju偶 po tygodniu od podj臋cia wsp贸艂pracy.

  • Czy to normalne, 偶e dzisiejsza sprzeda偶 jest inna ni偶 dnia poprzedniego?

    Tak, to zupe艂nie normalne, dlatego nale偶y bra膰 pod uwag臋 wynik w skali ca艂ego miesi膮ca, zamiast skupia膰 si臋 na jednostkowej sprzeda偶y danego dnia.

  • W mojej ocenie koszty oferowanych przez was us艂ug s膮 relatywnie wysokie. Z czego to wynika?

    W przedstawionej cenie oferujemy przede wszystkim lata zdobytych do艣wiadcze艅 w bran偶y, wiedz臋, w kt贸r膮 zainwestowali艣my energi臋 i czas oraz zesp贸艂 specjalist贸w (dedykowany konsultant, profesjonalni copywriterzy, graficy oraz specjali艣ci do spraw narz臋dzi usprawniaj膮cych dzia艂ania na koncie). Do tego w ramach 艣wiadczonej us艂ugi wspieramy Klienta w trudnych i kryzysowych sytuacjach, sprawnie rozwi膮zuj膮c wszelkie pojawiaj膮ce si臋 problemy.

image

Spodoba艂 Ci si臋 ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby doda膰 ocen臋.

艢rednia ocena 3.3 / 5. Liczba g艂os贸w 117

B膮d藕 pierwszy!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?