Allegro Ads

Zainwestuj w reklamę Allegro Ads i powierz nam jej optymalizację. Zapisz się na darmową konsultację z naszym Specjalistą Allegro Ads!


    baner
    image

    DLACZEGO MY?

    Jesteśmy jedną z pierwszych agencji marketingowych, które zdobyły certyfikat Allegro Ads Partner+

    Certyfikat Allegro Ads Partner + przyznawany jest wyłącznie najskuteczniejszym agencjom zajmującym się kompleksową obsługą sklepów Allegro. Aby go uzyskać zrealizowaliśmy wiele szkoleń oraz zgromadziliśmy imponującą wiedzę z zakresu optymalizacji reklam Allegro Ads. Mamy też ogromne doświadczenie – do tej pory przeprowadziliśmy setki kampanii dla Klientów z różnych branż, operując na bardzo wysokich budżetach.

    Dlaczego warto nam zaufać?

    • 600%

      O tyle jesteśmy w stanie zwiększyć sprzedaż naszych Klientów.

    • 35

      Tyle wyniósł nasz rekordowy zwrot z inwestycji w skali roku.

    • 100+

      Obecnie optymalizujemy Allegro Ads dla aż tylu Klientów.

    JAK TO DZIAŁA?

    Allegro Ads - prowadzenie kampanii

    Allegro Ads to płatny system reklam, który pozwala Sprzedającym zwiększyć konkurencyjność swoich ofert. Oferowane kampanie dają szansę na szybkie wygenerowanie ruchu na wybranych aukcjach wszystkim sklepom – również tym, które stosunkowo niedawno pojawiły się na Allegro.


    Reklamy Allegro wyświetlane są w najbardziej widocznych miejscach portalu, dzięki czemu trafiają do dużej grupy osób. Obecnie można wśród nich znaleźć takie formy promocji jak: oferty sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewnętrzne (Allegro Ads Network) oraz Ads4Brands. Każda z dostępnych kampanii realizuje nieco inne cele, jednak wszystkie przekładają się na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki.


    Zarządzanie kampaniami Allegro Ads odbywa się za pośrednictwem intuicyjnego panelu, który pozwala na bieżące monitorowanie statystyk i szybkie wprowadzanie poprawek. Takie rozwiązanie sprzyja osiąganiu wysokich zwrotów z inwestycji.

    image

    KORZYŚCI

    Dlaczego warto stosować reklamy na Allegro?

    W reklamach Allegro drzemie ogromny potencjał sprzedażowy. Za ich pomocą zrealizujesz wyznaczone cele marketingowe.

    • icon

      Szansa sprzedaży

      Reklamowanie się za pomocą Allegro Ads to najskuteczniejsza i najszybsza forma promocji ofert – zwłaszcza sezonowych.

    • icon

      Pozycja w sieci

      Oferty reklamowane często wyświetlają się na pierwszych podstronach w wynikach wyszukiwania sieci Google.

    • icon

      Rozpoznawalność

      Najlepsze oferty są widocznie nie tylko na platformie Allegro, ale także poza nią.

    • icon

      Większy zysk

      Oferty sponsorowane generują wysoką sprzedaż produktów przy stosunkowo niewielkich kosztach.

    RODZAJE REKLAM

    Najważniejsze formaty reklamowe w Allegro Ads

    System Allegro Ads został stworzony z myślą o sprzedawcach
    pragnących rozwijać swój biznes.

    • image

      Oferty sponsorowane

      To najpopularniejszy format reklam. Aukcje objęte kampanią tego typu standardowo wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania – tuż nad ofertami promowanymi (choć mogą znajdować się również w innych miejscach na portalu). Oferty sponsorowane rozliczane są w modelu CPC, co oznacza, że reklamodawca ponosi opłatę wyłącznie za kliknięcie w reklamę przez użytkownika.

    • image

      Reklama graficzna (szablonowa i banerowa)

      Ta forma reklamy polecana jest przede wszystkim sprzedawcom chcącym zwiększyć zasięg i rozpoznawalność swojej marki. Kampania pozwala na promowanie ogółu asortymentu danego sklepu za pomocą grafiki lub szablonu.

    • image

      Reklamy zewnętrzne Allegro Ads

      To nic innego jak reklamy produktowe wyświetlane poza serwisem Allegro. Kampania tego typu pozwala dotrzeć do osób, które szukają określonego produktu w sieci Google. Allegro Ads Network umożliwia również tworzenie kampanii remarketingowych na Facebooku.

    • image

      Ads4Brands Allegro Ads

      Usługa została zaprojektowana dla brandów, które posiadają przynajmniej jednego dystrybutora na Allegro. Ads4Brands pozwala na promowanie produktów danej marki z poziomu jednego konta. W ten sposób Allegro chroni dystrybutorów przed wzajemną rywalizacją, a właścicieli brandów przed wynikającymi z tego tytułu stratami.

    STAWIAJ NA PEWNIKI

    Allegro Ads - prowadzenie kampanii przez Pirk Spark

    Działanie na własną rękę przynosi rezultaty, jednak zwykle okazuje się dość czasochłonne i kosztowne. Musisz wiedzieć, że prawdziwym miernikiem efektywności kampanii Allegro jest zwrot z inwestycji. Dlatego oceniając wyniki kampanii, należy brać pod uwagę nie tylko ich zgodność z wyznaczonym celem, ale również poniesione koszty.

    • image

      W osiąganiu tak zadowalających efektów pomagają nam specjalistyczne narzędzia oraz wiedza. Zdobyliśmy ją, tworząc wysokobudżetowe kampanie dla wielu różnych branż. Dzięki temu wiemy, co robić, aby osiągać zamierzone cele. Często nawet wprowadzenie małej zmiany na koncie lub w ofercie potrafi zrobić wielką różnicę. Ogromne doświadczenie sprawia, że niewiele rzeczy może nas zaskoczyć. Przez lata wypracowaliśmy własne unikalne techniki sprzedaży, których nie spotkasz nigdzie indziej.

    • image

      Nigdy nie pozostawiamy kampanii bez nadzoru i monitorujemy je na bieżąco. W analizowaniu naszych działań pomaga nam zestaw specjalistycznych (i często bardzo kosztownych) narzędzi, m.in.: Trade Watch, Trade Analytics oraz Niezbędnik Sprzedawcy. Co ważne, jako Partner Allegro Ads mamy możliwość korzystania z innowacyjnych narzędzi Allegro, jeszcze zanim zostaną wprowadzone na rynek.

    ŚCIEŻKA WSPÓŁPRACY

    Jak pracujemy dla Twojego wzrostu?

    • image

      01

      Kontakt

      Kontaktujemy się z Tobą
      po wypełnieniu formularza

    • image

      02

      Umowa

      Podpisujemy umowę
      obustronnie

    • image

      03

      Brief

      Wysyłamy Ci brief
      do wypełnienia

    • image

      04

      Prace

      Rozpoczynamy
      prace na koncie

    • image

      05

      Efekty

      Pierwsze efekty
      pojawiają się już po 7 dniach

    ZESPÓŁ SPECIALISTÓW

    Nasi specjaliści Allegro Ads

    • slide
      Rafał Strączek
      Head of Pirk Spark

      Swoją karierę w naszej agencji zaczynał jako lider, szybko zaskarbiając sobie serca zespołu. Doświadczenie zdobywał w sektorze detalicznej sprzedaży internetowej. Allegro Ads nie mają przed nim żadnych tajemnic. Rafał to przykład człowieka, dla którego praca jest jednocześnie pasją.

      r.straczek@pirkspark.pl
    • slide
      Adrian Turzyński
      Team Leader Allegro

      Były nauczyciel historii związany z e-commerce od około 4 lat, obecnie – Senior Team Leader naszego Działu Marketplace. Jak na lidera przystało, zajmuje się klientami z największymi budżetami. Spaja też pracę innych działów, pełniąc rolę Project Managera. Niedawno powrócił do swoich pedagogicznych korzeni i zaczął prowadzić szkolenia.

      a.turzynski@pirkspark.pl
    • slide
      Adrianna Roszak
      Allegro Specialist

      Jedna z pierwszych osób, która zasiliła nasz zespół. Pracując wcześniej w sklepie Allegro, doskonale zrozumiała bolączki sprzedających, dlatego obecnie bardzo szybko reaguje na zgłaszane problemy. Adrianna zajmuje się również rozwojem powiązanego z Allegro działu Customer Service oraz administracją sklepów internetowych.

      a.staniszczak@pirkspark.pl
    • slide
      Michał Dębski
      Allegro Specialist

      Specjalista Allegro z doświadczeniem w obsłudze klientów zagranicznych. Zwolennik szczerej i otwartej relacji z Klientem. Mimo raczej humanistycznych zainteresowań, potrafi rzetelnie analizować wyniki kampanii Allegro Ads, zawsze dążąc do ich zdecydowanej poprawy.

      m.debski@pirkspark.pl
    • slide
      Monika Ulbrych
      Allegro Specialist

      Jedna z pierwszych osób, które pojawiły się w Pirk Spark. Z Allegro związana od ponad 2 lat. Specjalizuje się w prowadzeniu kampanii Ads, zwiększaniu sprzedaży organicznej konta oraz układaniu strategii sprzedażowych. Najlepiej czuje się w branżach takich jak: Dom i Ogród, Dziecko, Zdrowie oraz Uroda.

      monika@pirkspark.pl
    • slide
      Michał Surmacz
      Allegro Specialist

      Specjalista z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży e-commerce. Na przestrzeni lat bacznie obserwował zachodzące na rynku zmiany, co obecnie skutecznie wykorzystuje w swoich działaniach. Michał ma prawdziwie analityczny umysł. Specjalizuje się w kampaniach Allegro Ads i przeprowadzaniu audytów.

      m.surmacz@pirkspark.pl
    • slide
      Anna Krzyżanowska
      Allegro Specialist

      Swoje niewielkie doświadczenia w branży e-commerce, nadrabia zapałem i zaangażowaniem. Uwielbia kontakt z Klientem. W rozwiązywaniu pojawiających się trudności i problemów pomagają jej ukończone studia z obszaru zarządzania oraz pedagogiki. Prywatnie jest wielką miłośniczką zwierząt, a szczególnie kocha małe pieski.

      a.krzyzanowska@pirkspark.pl
    • slide
      Zuzanna Gajewska
      Allegro Specialist

      Absolwentka studiów licencjackich z zakresu marketingu internetowego. Swoje pierwsze kroki na Allegro stawiała, obsługując branżę motoryzacyjną. W Pirk Spark zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych oraz realizacją działań w ramach kont naszych klientów (nie tylko na Allegro, ale także na innych marketplace’ach).

      z.gajewska@pirkspark.pl

    CASE STUDY

    Projekty, z których jesteśmy dumni

    • slide

      Case study Acco Brands - Ads4Brands

      Wyzwanie

      Utrzymanie (za pośrednictwem jednego podmiotu) zwrotu z inwestycji na określonym poziomie w przypadku wszystkich pięciu kont należących do Klienta.

      Co zrobiliśmy?

      Zrealizowaliśmy kampanie w oparciu o niskie CPC, aby zwiększyć popularność poszczególnych aukcji oraz zmaksymalizować liczbę ich odsłon. Wprowadziliśmy także reklamy graficzne. W ten sposób podnieśliśmy wskaźnik CR oraz zbudowaliśmy satysfakcjonującą sprzedaż.

      Efekt!

      Zapewniliśmy ofertom Klienta ponad 6,5 mln odsłon, co poskutkowało sprzedażą niemal 7 tys. produktów oraz wygenerowaniem wartości na poziomie 268 tys. zł.


    • slide

      Case study Flystore

      Wyzwanie

      Zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego zwrotu z inwestycji.

      Co zrobiliśmy?

      Monitorowaliśmy rynek, aby natychmiastowo reagować na chwilowe trendy. Śledzenie bestsellerów połączyliśmy z usuwaniem nierentownych ofert oraz ciągłym wprowadzaniem optymalizacji.

      Efekt!

      Dzięki Allegro Ads i minimalizacji niepotrzebnych kosztów udało nam się wygenerować dla Klienta sprzedaż o wartości ponad 4,6 mln zł, zajmując tym samym pierwsze miejsce w kategorii.


    • slide

      Case study Dip 24

      Wyzwanie

      Klient zgłosił się do nas z prośbą o zwiększenie wartości sprzedaży oraz wytypowanie ofert wiodących, które będą w stanie generować zysk w przypadku tymczasowych braków innych produktów.

      Co zrobiliśmy?

      Zajęliśmy się systematycznym wskazywaniem ofert o największym potencjale sprzedażowym oraz ich optymalizacją. W celu zbudowania stałego zysku skorzystaliśmy także z Allegro Ads.

      Efekt!

      Systematycznie wyszukując najlepiej rokujące produkty, udało nam się spełnić oczekiwania Klienta. Już w ciągu pierwszych 30 dni naszej współpracy wygenerowaliśmy sprzedaż, która przekroczyła wartość tej z ubiegłego miesiąca aż o 300%!


    FAQ

    Często zadawane pytania

    • Gdzie mogę sprawdzić wyniki Allegro Ads?

      Z rezultatami prowadzonych przez nas kampanii zapoznasz się, czytając przesyłane (cotygodniowo lub comiesięcznie) e-maile z raportami.

    • W jaki sposób określić dzienny lub miesięczny budżet przeznaczony na działania Allegro Ads?

      Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, uruchomimy specjalne kampanie, które pozwolą nam zebrać odpowiednie dane, a następnie po konsultacji wspólnie ustalimy zwrot z inwestycji oraz budżet.

    • Jaki może być maksymalny/minimalny zwrot z inwestycji kampanii Allegro Ads?

      To kwestia indywidualna i zależna od branży oraz narzuconej marży na produkty. Można wskazać wiele czynników, które wpływają na osiągane wyniki, dlatego dobieramy je jednostkowo.

    • Mam wykupioną w waszej agencji usługę Allegro Ads. Jakie działania mogę poprawić na koncie, aby osiągnąć większe zyski?

      Należy pamiętać, że celem kampanii Allegro Ads jest sprowadzenie ruchu. Oznacza to, że podjęte działania poskutkują zwiększeniem sprzedaży tylko wówczas, gdy konto będzie atrakcyjne wizualnie dla potencjalnych kupujących, a oferty zachęcające do zakupów.

    • Moje reklamy Allegro Ads były dotąd nieefektywne. Czy wasze działania zwiększą ich skuteczność?

      Tak, ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii Allegro Ads. Dlatego też po samym zapoznaniu się z ich ustawieniami, dowiemy się, jakie błędy popełniano do tej pory oraz jak je naprawić.

    • Na moim koncie nigdy nie były prowadzone kampanie Allegro Ads. Czy to oznacza, że moje oferty mogły być niewidoczne dla kupujących?

      Tak, ponieważ poprawnie skonfigurowane kampanie Allegro Ads pozwalają na dotarcie do nowych użytkowników oraz zwiększenie liczby odsłon poszczególnych ofert.

    • Czy mam wpływ na wprowadzane na koncie zmiany? Czy będę każdorazowo akceptować wasze działania?

      Wszystko zależy od indywidualnych ustaleń. Jeśli zażyczysz sobie weryfikację naszych działań, zawsze możemy przesyłać Ci je do wcześniejszej akceptacji, zwłaszcza w przypadku, gdy będą wiązać się z ponoszeniem dodatkowych kosztów (np. uruchomienie wyróżnień).

    • Czy mogę brać czynny udział w tworzeniu strategii marketingowej?

      Jak najbardziej! Podczas tworzenia strategii marketingowej kontaktujemy się z Klientami w celu akceptacji zaproponowanych działań. Liczymy się z ich zdaniem i zawsze bierzemy je pod uwagę, ponieważ to oni najlepiej znają swoje konto oraz produkty.

    • Po jakim czasie od podjęcia współpracy zobaczę na koncie pierwsze efekty działań?

      Pierwsze efekty naszych działań widoczne są już po tygodniu od podjęcia współpracy.

    • Czy to normalne, że dzisiejsza sprzedaż jest inna niż dnia poprzedniego?

      Tak, to zupełnie normalne, dlatego należy brać pod uwagę wynik w skali całego miesiąca, zamiast skupiać się na jednostkowej sprzedaży danego dnia.

    • W mojej ocenie koszty oferowanych przez was usług są relatywnie wysokie. Z czego to wynika?

      W przedstawionej cenie oferujemy przede wszystkim lata zdobytych doświadczeń w branży, wiedzę, w którą zainwestowaliśmy energię i czas oraz zespół profesjonalnych specjalistów (dedykowany konsultant, profesjonalni copywriterzy, graficy oraz specjaliści do spraw narzędzi usprawniających działania na koncie). Do tego w ramach świadczonej usługi wspieramy Klienta w trudnych i kryzysowych sytuacjach, sprawnie rozwiązując wszelkie pojawiające się problemy.

    image

    Spodobał Ci się ten wpis?

    Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

    Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów 40

    Bądź pierwszy!

    We are sorry that this post was not useful for you!

    Let us improve this post!

    Tell us how we can improve this post?