W strategii Pirk Spark na 2024 roku mamy zapis, że chcemy pracować z najlepszymi! Jeśli zatem jesteś osobą, która w swoim fachu dąży do bycia najlepszym, to jesteśmy właśnie dla Ciebie i zapraszamy do aplikowania do nas.
Wierzymy mocno w rozwój naszych ludzi i pomagamy im w tym, by stali się TOP 1 tak jak nasza agencja. Trzeba Ci bowiem wiedzieć, że posiadamy najwyższą certyfikację Allegro Ads, a w tym roku serwis Allegro wyróżnił nas jako leadera jakości (Quality Championa 2024).
Czym się zajmujemy? Działamy w B2B, obsługując firmy sprzedające na Allegro. Jesteśmy odpowiedzialni za ich wzrost na tym marketplace. Prowadzimy im reklamy Allegro Ads, zarządzamy promocjami, wspieramy ich oprawą graficzną i contentem, a także strategicznie. Posiadamy własną aplikację AlleSpark, która w połączeniu z wiedzą naszego zespołu dowozi świetne rezultaty.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
osoby na stanowisko Project Manager Marketplace. Zadaniem PM’a będzie wsparcie największych projektów. Jesteśmy otwarci na osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w kierowaniu projektów e-commercowych lub digitalowych.
Miejsce pracy:
dla osób z Poznania i okolic: Poznań (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
dla osób spoza Poznania i okolic: wtorek-środa w biurze w Poznaniu, pozostałe dni zdalnie.
Zadania, które Ci powierzymy:
prowadzenie i nadzór nad powierzonymi projektami,
tworzenie harmonogramów działania oraz dbanie o ich planową realizację,
tworzenie strategii we współpracy z klientami,
prowadzenie spotkań zewnętrznych z klientami,
przeprowadzenie spotkań wewnętrznych z podległym zespołem,
monitorowanie założonych wskaźników,
raportowanie postępu prac i wskaźników klientowi, w tym tworzenie raportów w oparciu o wypracowane przez agencję narzędzia,
szybkie reagowanie na pojawiające się problemy i umiejętność ich przewidywania (“gaszenie pożarów”),
przygotowywanie niezbędnych w trakcie projektu dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych.
Dlaczego chcesz z nami pracować:
otrzymasz ogromną dawkę wiedzy dotyczącej marketplace, a w szczególności o Allegro,
zajmiesz się projektami kluczowych klientów,
wspierać Cię będzie zgrany i sympatyczny zespół ludzi, którzy lubią to, co robią i naprawdę wiedzą co robić (są specjalistami – możesz na nich liczyć w trudniejszych projektach),
duża samodzielność w działaniu, możliwość realizowania własnych strategii,
ogromne możliwości rozwoju i powiększania swojej wartości na rynku pracy.
Dodatkowo:
stabilne i elastyczne zatrudnienie – UZ/UOP/B2B to, co dla Ciebie jest odpowiednie,
szkolenie wewnętrzne i zewnętrzne,
praca w formule hybrydowej w pełnym wymiarze godzin da Ci elastyczność (nasze biuro ma atrakcyjną lokalizację w centrum Poznania, na Jeżycach).
Kogo preferujemy?
Poszukujemy osób z doświadczeniem w dziedzinie marketplace na poziomie mid i eksperckim. Preferujemy osoby z minimum rocznym doświadczeniem w agencji marketingowej, ale nie jest to warunek konieczny.
Jak wygląda rekrutacja na to stanowisko?
Są 3 etapy rekrutacji:
Pierwszy etap to zadanie rekrutacyjne które dostaniesz od nas na maila.
Kolejny to rozmowa, która będzie trwać około 30 min
Ostatni etap, to rozmowa z Managerem Działu Realizacji oraz CEO.