Case Study vigomed.pl
– akcesoria medyczne

Vigomed to producent wysokiej jakości, certyfikowanych urządzeń medycznych. Produkty skierowane są zarówno do osób fizycznych, jak i gabinetów kosmetycznych. Jak dotąd ich jedynym kanałem sprzedaży był Sklep Allegro. Klienci nie mogli kupić produktów w żadnym innym miejscu.

hero

Nasze wyzwanie i rozwiązania

Jak pomogliśmy marce Vigomed
osiągnąć cele biznesowe

Choć działalność generowała zyski, Klient odczuł potrzebę założenia własnej platformy sprzedażowej, dzięki której mógłby prowadzić sprzedaż na określonych przez siebie zasadach. Działanie na Allegro w ramach autorskiej marki jest dość problematyczne – Klienci nie mają zaufania do nowych, niedostępnych nigdzie indziej produktów. Stworzenie własnego sklepu pozwoliłoby budować długofalowe działania marketingowe, które nie są możliwe do zrealizowania w ramach Allegro. Zgłaszając się do nas, Klient nie miał określonej wizji na realizację pomysłu.

  • Brak własnego kanału sprzedaży internetowej
  • Wysoki próg wejścia do branży
  • Trudność promowania produktów własnej marki

hero image

Plan przed realizacją

Założenia projektowe

Jako że wcześniej zajmowaliśmy się prowadzeniem konta Vigomed na Allegro, dobrze znaliśmy realia branży i docelową grupę odbiorców – byli to głównie użytkownicy korzystający z urządzeń mobilnych. Musieliśmy więc stworzyć sklep, który będzie odznaczał się szybkością ładowania stron. Postanowiliśmy zbudować platformę opartą na silniku Shoper.

  • Silnik sklepu internetowego Shoper
  • Nastawienie na szybkość ładowania strony

hero image

8 kroków do celu
Realizacja pracy
kiedy co i dlaczego

01

Warsztat z klientem

Pierwszym etapem realizacji naszego projektu było przeprowadzenie warsztatu z Klientem. Chcieliśmy dokładnie poznać firmę i potrzeby Klienta – w jakim działa otoczeniu, czym przeważa nad konkurencją i co dokładnie chce przedstawić w swoim sklepie internetowym. Podczas spotkania Project Manager wraz z zespołem projektowym przedstawili plan prac, które należy zrealizować. Warsztat pozwolił nam stworzyć solidne fundamenty do rozpoczęcia analiz konkurencji oraz utworzenia architektury informacji.

step

02

Research, analiza konkurencji

To proces, w którym Project Manager wraz z UI/UX Designerem poszukiwali inspiracji. Sprawdzenie najlepszych technologicznych rozwiązań, jakie zastosowano w branży medycznej, pomogło nam w realizacji projektu.

step

03

Architektura informacji

Stworzyliśmy fundament strony internetowej – przejrzystą strukturę obrazującą rozłożenie treści, zastosowanie funkcjonalności oraz przekierowania. Całość przedstawiona została Klientowi w formie widoku Adobe XD przez naszego Project Managera.

step

04

Przygotowanie struktury pod SEO

Jako agencja 360°, zawsze staramy się działać kompleksowo. Dlatego, tworząc projekt internetowy angażujemy do niego również nasz dział SEO. Wprowadzenie ulepszeń i poprawek już na etapie budowania makiety, stworzyło fundament pod przyszłe pozycjonowanie strony internetowej.

step

05

Makietowanie oraz testy

Po procesie analiz i tworzenia struktur nadszedł czas na makietowanie, testy i prezentację pierwszych wyników naszej pracy: strony głównej, strony kategorii, strony produktowej, kilku pozostałych podstron oraz ich wersji mobilnej. Po akceptacji widoków ze strony Klienta, zaczęliśmy pracę nad implementacją.

step

06

Kodowanie

Proces kodowania trwa zwykle kilka tygodni. W tym czasie programiści tworzą linie kodu, które urzeczywistniają (umieszczają na serwerze) wszystko to, co przedstawione było na makiecie. Mogłoby się wydawać, że była to już finalizacja projektu, ale nie do końca jest to prawda.

step

07

Optymalizacja projektu

Niezmiennym etapem procesu w naszej agencji jest proces optymalizacji. Przed oddaniem projektu, Project Manager wraz z programistami przeprowadzają testy obciążeń, tak aby wykluczyć wszystkie występujące błędy optymalizacyjne. Dopiero, gdy programiści wprowadzili niezbędne poprawki w kodzie źródłowym i wdrożyli skrypty zmniejszające pojemność zasobów, mogliśmy uznać projekt za zakończony.

step

08

Oddanie i finalizacja projektu

Przekazanie gotowego projektu nastąpiło podczas spotkania. Dzięki temu, mogliśmy odpowiedzieć na pytania Klienta, wyjaśnić mało zrozumiałe wcześniej, kwestie techniczne oraz rozwiać wszelkie inne wątpliwości. Od tego momentu Klient był w pełni gotowy do użytkowania swojej nowej strony.

step

Efekty naszej pracy
obejrzyj film

Spodobał Ci się ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Bądź pierwszy!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

contact

Kontakt i szybka wycena

Szybko wycenimy projekt i odpowiemy na wszystkie pytania

Czekamy na wiadomość od Ciebie! Dokonaj darmowej wyceny lub opisz krok po kroku czego potrzebujesz korzystając z naszego panelu kontaktowego. Chętnie porozmawiamy o Twoim pomyśle. A może masz jakieś pytania? Śmiało pisz!

Zwykle odpowiadamy w ciągu 24h!