Chcesz zwiększyć swoje przychody na Ceneo?
Powierz nam prowadzenie kampanii reklamowej!
Ceneo to najpopularniejsza porównywarka cen w Polsce. Miesięcznie korzysta z niej ok. 23 mln użytkowników. Statystyki podają, że generuje ponad 1 mld wyszukiwań rocznie i ⅛ wszystkich transakcji w polskim e-commerce. Warto zaznaczyć, że użytkownicy wyszukujący informacje w Ceneo to tzw. gorące leady, czyli potencjalni kupujący, którzy są już zdecydowani na zakup produktu.
Ceneo oferuje nie tylko możliwość porównania ofert, ale również zakupu produktów na zewnątrz serwisu (poprzez linkowanie do danego sklepu), jak również bezpośrednio w serwisie poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz”. Dla wielu sklepów Ceneo jest najważniejszym i najbardziej rentownym kanałem sprzedaży. Często przebija pod tym względem nawet Allegro, Google Ads i Facebook Ads.
Co więcej, Ceneo posiada specjalny system Zaufanych Opinii, które podlegają weryfikacji – komentarze mogą być dodawane wyłącznie przez osoby, które dokonały transakcji. Dzięki temu, serwis uważany jest dziś za jedno z najrzetelniejszych źródeł oceny produktów i sklepów przez kupujących. Będąc na Ceneo, przedsiębiorca może więc, nie tylko zmaksymalizować sprzedaż, ale też ocieplić swój wizerunek i zwiększyć zaufanie do marki.
Porównywarką cenową
Kanałem sprzedaży
Wiarygodnym źródłem oceny produktów i sklepów
Najwyższy wskaźnik rentowności osiągają produkty znajdujące się w TOP3. Jak pokazują statystyki, 70% klientów kupuje wyłącznie asortyment, który plasują się na pierwszych 3 pozycjach porównywarki. W przypadku strony kategorii, czyli strefie polecanych TOP100 produktów, pierwsza strona gwarantuje aż 80% przejść do sklepu. Dlatego właśnie ważne jest, aby swoją działalność na Ceneo wesprzeć płatną promocją.
Ceneo posiada swój własny ekosystem reklamowy Ceneo Ads. Z pomocą różnych form promocji, Sprzedający może nie tylko wypromować swoje produkty, ale też zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Ceneo Ads oferuje ponad 30 miejsc emisji. Komunikaty reklamowe mogą być wyświetlane na określonej powierzchni w obrębie całej witryny Ceneo.pl. Dla banerów istnieje również możliwość emisji w sieci reklamowej serwisu.
System reklamowy Ceneo posiada również szerokie zaplecze analityczne pozwalające na weryfikację skuteczności podjętych działań, wgląd w statystyki dotyczące rynku, a także zachowania i preferencji kupujących. Ceneo Ads mimo, że powstał stosunkowo niedawno, jest dość rozbudowanym systemem. Jego obsługa wymaga sporej ilości czasu, a często nawet dodatkowych narzędzi marketingowych, które okazują się pomocne w regularnej optymalizacji kampanii. Z tego względu, wszelkie działania promocyjnie zalecamy poświęcić profesjonalistom.
Choć platforma Ceneo nie wydaje jeszcze żadnych certyfikatów, które poświadczają umiejętność obsługi jej systemu reklamowego, wiele lat działalności w tej dziedzinie sprawiło, że całkiem szczerze możemy określić siebie mianem specjalistów Ceneo Ads.
Kampanie reklamowe Ceneo tworzymy praktycznie od samego początku ich powstania. Doskonale wiemy, co robić i jakie triki zastosować, aby reklamy były nie tylko efektywne, ale też rentowne.
Historie naszych sukcesów możesz przeczytać w poniższych case studies.
Zwiększyliśmy sprzedaż produktów, przy jednoczesnym wzroście zwrotu z inwestycji (osiągnięte wyniki przebiły pod tym względem nawet Google Ads i Facebook Ads).
Uzyskaliśmy ROAS na poziomie 1600% oraz ponad 3500 produktów w TOP3.
Oferujemy stworzenie kampanii, z pełną analizą i działaniami zespołu: specjalisty Ceneo, grafika, copywritera i analityka.
Podstawowa forma promocji produktów w serwisie Ceneo; to licytowanie stawek produktowych i kategorii. Bidding pozwala konkurować nie tylko ceną, ale przede wszystkim miejscem ukazywania się potencjalnemu klientowi.
To rozwiązanie wykorzystywane przez gigantów i średnie firmy, którym zależy nie tylko na promowaniu sprzedawanych produktów, ale przede wszystkim zwiększeniu rozpoznawalności marki. Według statystyk wyróżniona oferta skupia na sobie o 30% więcej niż pozostałe, niepodświetlone oferty.
Teksty promocyjne to idealne miejsce, żeby zakomunikować klientowi, co oferujesz w zamian za zakup w Twoim sklepie internetowym. Przykładem może być wysyłka zakupu do 12h po realizacji zamówienia, bądź darmowa dostawa na cały asortyment.
Jest to miejsce dla bestsellerów i trendowych produktów, które mają pewność sprzedaży ze względu na swoją sezonowość lub aktualny trend. To forma promocji, którą warto stosować przynajmniej kilka razy w roku.
Dostępne wewnątrz ekosystemu Ceneo boksy reklamowe (rozliczane w modelu PPC) umożliwiają promocję produktów marki na każdej stronie Ceneo. To najlepszy sposób na to, aby dotrzeć do klienta, którego zainteresowania pokrywają się z tymi wskazanymi przez nas.
To najstarsza forma reklamy na Ceneo, dzięki czemu przysparza marce największą rozpoznawalność. Pojawia się na stronie głównej i pozwala na promocję danej kampanii reklamowej oraz danej grupy produktów.
Każde działanie na kampaniach Ceneo Ads mierzymy narzędziem Google Analytics.
Kampanie będą oznaczane specjalnymi znacznikami, co pozwoli w szybki sposób określić:
1 Skuteczność
Najlepiej sprzedające się produkty
2 Przychód
Przynoszące największy przychód kampanie
3 Kierowanie
Strony, które stanowią idealne miejsce do kierowania klienta
4 Potencjał
Strony docelowe wymagające poprawy
Nie ukrywamy swoich działań – raportowanie w czasie rzeczywistym będzie dla Ciebie dostępne przez cały okres naszej współpracy.
Jako agencja, w pełni przejmujemy odpowiedzialność za Twoją kampanię i prowadzenie konta Ceneo.
Oferujemy współpracę w ramach abonamentu. Wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada!
Budżet do
5000 zł
1750
netto / koszt prowadzenia
Budżet
5000 – 10000 zł
2500
netto / koszt prowadzenia
Budżet
10000 – 20000 zł
3250
netto / koszt prowadzenia