Bądź tam, gdzie są Twoi klienci!
Zainwestuj w kampanię Google Ads!
Korzyści
Ten w pełni zautomatyzowany system uruchamiania kampanii reklamowych pozwalający na tworzenie reklam tekstowych, graficznych oraz video. Reklamy mogą być emitowane w wyszukiwarce Google, w sieci reklamowej Google oraz na YouTube. Gogle Ads umożliwiają dotarcie do 90% użytkowników Internetu i to w rekordowo szybkim czasie.
Efekty prawidłowo skonfigurowanej kampanii mogą być widoczne już po kilku dniach. Co ciekawe, reklamy Google Ads pozwalają zwiększyć widoczność strony internetowej znacznie szybciej niż pozycjonowanie. Obecnie to jedna z najskuteczniejszych form reklamy internetowej.
Ponad 77% globalnych wyszukiwań
Youtube
Ponad 5 mld oglądanych filmików dziennie
Sieć reklamowa Google
Ponad 2 mln witryn i aplikacji
Reklamy Google Ads pomagają w realizacji wielu różnych celów marketingowych, nie tylko sprzedażowych, ale również wizerunkowych. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, komunikaty reklamowe mogą trafić do użytkowników, którzy znajdują się na wielu różnych etapach lejka sprzedażowego. W zależności od wybranego formatu i miejsca emisji, reklamy Google pomagają skłonić użytkownika do podjęcia konkretnych działań lub zwiększyć rozpoznawalność marki w internecie.
1 Lokalizacja
Google Ads umożliwia dotarcie komunikatu reklamowego do osób, które znajdują się w pobliżu twojej firmy.
2 Potrzeby
Twoja reklama Google może pokazać się użytkownikowi w tej samej chwili, w której poszukuje produktów i usług podobnych do Twoich.
3 Kierowanie
Ustawiając kampanię Google Ads, można ograniczyć jej wyświetlanie tylko do wybranych kanałów np. mobile, a nawet dla poszczególnych modeli urządzeń..
Być może zauważyłeś, że niektóre osoby zamiast Google Ads, stosują nazwę Google Adwords. Czy słusznie? Z pewnością to nie błąd, raczej stare przyzwyczajenie. Otóż stworzony w 2000 r. przez wyszukiwarkę Google system reklamowy, funkcjonował pierwotnie pod szyldem Google Adwords. Nazwa odzwierciedlała rodzaj pierwszych reklam – płatnych wyników w wyszukiwarce. Choć system reklamowy szybko rozszerzył się na inne formaty reklam (m.in.: reklamy graficzne, reklamy zakupowe, reklamy w serwisie YouTube, reklamy w Mapach Google, witryny partnerów wyszukiwania, witryny partnerów w sieci reklamowej, aplikacje mobilne). Termin został zmieniony dopiero w 2018 r.
Przyczyną tego posunięcia były zmiany wizerunkowe firmy. Specjaliści Google Ads od dawna używali skróconej nazwy – była krótsza i lepiej odzwierciedlała obecną, mocno zróżnicowaną ofertę reklamową. Niektórzy nadal szukają w internecie informacji na temat największego systemu reklamowego pod starą nazwą, co może stwarzać pewne zamieszanie, a nawet konsternację. Dlatego jeszcze raz podkreślamy, że Google Ads i Google AdWords to w istocie to samo.
Rodzaje reklam
System reklamowy Google Ads ma wiele zalet. Oto kilka z nich.Szeroki zasięg – Google jest wiodącą i najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Każdego dnia korzystają z niej miliardy użytkowników. Codziennie przetwarza ponad 3,5 miliarda wyszukiwań, czyli ok. 40 tysięcy zapytań w ciągu jednej sekundy! Jak pokazują dane z 2021 r., 35% wyszukiwań produktowych zaczyna się właśnie w Google. Mało tego, Google oferuje również usługę poczty elektronicznej Gmail, wiadomości czy zakupów. Wiele osób wręcz nie wyobraża sobie wykonywania bez nich codziennych obowiązków. W reklamach Google Ads drzemie ogromny potencjał. Można je wyświetlać kiedykolwiek, gdziekolwiek i komukolwiek się chce, bez względu na lokalizację – nawet osobie po drugiej stronie globu.Zbieranie danych – kampanie Google Ads są istną kopalnią wiedzy na temat zachowania użytkowników. Umożliwiają obserwację ich reakcji na dany komunikat reklamowy, dzięki czemu z łatwością można je optymalizować. Google Ads pozwala m.in. dowiedzieć się gdzie i w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z reklamami lightbox (czy rozwinęli reklamę), reklamami wideo (czy nacisnęli właściwy element, który przekierowuje do strony docelowej) oraz reklamami wideo (czy obejrzeli cały film, czy tylko pierwsze kilka sekund). Co więcej, istnieje możliwość skorelowania zachowania użytkowników ze sposobem i częstotliwością wyświetlania reklam. reklamując nowego Iphone’a, możemy skierować reklamę do użytkowników o preferowanym statusie materialnym np. osób zamieszkujących dane osiedle. Narzędzie jakim jest Google Ads pozwala również sprawdzić jakość doświadczenia użytkownika na stronie docelowej i wyeliminować wszystkie występujące błędy, co może przełożyć się na wyższą konwersję.Remarketing – system reklamowy Google umożliwia również podjęcie działań o charakterze remarketingowym. Reklamy kierowane są do Klientów, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę internetową, ale jeszcze nie zdecydowali się na zakup. Kampania remarketingowa może mieć formę tekstu, grafiki lub wideo, które w atrakcyjny sposób zachęca do podjęcia decyzji zakupowej. Tworzone w jej ramach komunikaty śledzą użytkownika w sieci i wyświetlają się mu się na stronach, na których obecnie się znajduje. Istnieje kilka rodzajów kampanii remarketingowych Google Ads, m.in.: remarketing standardowy, remarketing dynamiczny, remarketing w wyszukiwarce (RLSA), remarketing wideo, remarketing w aplikacjach mobilnych oraz remarketing adresowany. Kampanie remarketingowe nie tylko motywują użytkowników do dokonania zakupów, ale też budują pozytywny obraz firmy w ich świadomości. Niewątpliwą zaletą działań marketingowych jest ich szybka skuteczność.Bogata analityka – system Google Ads ma bardzo bogate zaplecze analityczne, które pozwala szczegółowo przeanalizować skuteczność kampanii oraz poszczególnych reklam. Można sprawdzić jakie reklamy otrzymały najwięcej kliknięć, wyświetleń i wyselekcjonować te, które przyniosły najwięcej konwersji. Istnieje też możliwość weryfikacji najskuteczniejszych słów kluczowych oraz wielu innych czynników, które mogły mieć wpływ na skuteczność danej reklamy. Google Ads w łatwy i szybki sposób pozwala więc zweryfikować występujące błędy, stwarzając możliwość ich poprawy i lepszego dotarcia do grupy docelowej. W przypadku innego typu reklam np. telewizyjnych, czy billboardowych nie ma takiej możliwości – trudno zweryfikować całkowitą skuteczność kampanii, a tym bardziej czynniki, które mogły ją obniżyć. Duża ilość miejsc emisji reklamy – reklamy Google Ads mogą być wyświetlane w różnych miejscach w internecie. Wszystko zależy od tego, jak ustawimy ich kierowanie. Komunikaty reklamowe mogą pojawiać się w powyżej lub poniżej wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google, Google Play, na karcie „Zakupy”, w Mapach Google (w tym w aplikacji Mapy Google), na Gmailu, Youtubie oraz w sieci reklamowej Google (również w aplikacjach mobilnych). Żeby widzieć Twoje reklamy, użytkownik nie musi więc korzystać wyłącznie z witryny Google – reklamy będą wyświetlały mu się na stronach, które właśnie przegląda. Wskazując miejsce emisji reklamy, możemy wskazać również typ urządzenia, na którym ma być wyświetlana reklama, a także jego konkretny model. Możemy też skierować reklamy w oparciu o fizyczną lokalizację użytkownika. Warto zaznaczyć, że ustawiając parametry kampanii mamy możliwość wyboru konkretnej godziny lub przedziału czasu, w jakich ma być emitowana reklama.Elastyczność – reklamy Google są elastyczne nie tylko pod względem miejsc emisji reklamy, ale również różnorodności kreacji i dużych możliwości targetowania. Allegro Ads oferuje dużo różnych rodzajów kampanii m.in. sprzedażowe, wizerunkowe oraz remarketingowe. Wszystkie możemy skierować na wybraną grupę docelową określając: zainteresowania użytkowników, ich wzorce zachowań, wyszukiwane frazy, odwiedzane strony (kierowanie behawioralne), tematykę odwiedzanych stron lub wpisywane słowa kluczowe (kierowanie kontekstowe). Kierowanie reklam możemy ustawić również wykorzystując machine learning Google, czyli tzw. kierowanie automatyczne. Elastyczność reklam Google Ads przejawia się także w zróżnicowaniu strategii optymalizacji stawek – możemy skupić się na maksymalizacji wartości konwersji, utrzymaniu docelowego kosztu działania lub zachowaniu jak najlepszego zwrotu z inwestycji (to tylko niektóre z opcji).Płatność tylko za efekty – reklamy Google Ads najczęściej rozliczane są w modelu CPM (płatność pobierana jest za tysiąc wyświetleń) oraz PPC (płatność za pojedyncze kliknięcia), dzięki czemu łatwo określić, czy kampania okazała się sukcesem, czy kompletną porażką. Z biznesowego punktu widzenia takie rozwiązanie okazuje się całkowicie bezpieczne. W przypadku małego powodzenia kampanii, Klient analogicznie traci również mniej pieniędzy. Najistotniejsze jest jednak to, że reklamy Google Ads są dostępne dla wszystkich, zarówno dla dużych, jak i małych biznesów. Nie ma zaporowej ceny, która uniemożliwiłaby skorzystanie z ich potencjału. Kampanię Google Ads stworzyć może każdy, bez względu na wielkość posiadanego budżetu.
Przed ustawieniem kampanii lub powierzeniem tego zadania agencji, warto żebyś zapoznał się z podstawowymi pojęciami związanymi z Allegro Ads. Dzięki temu, będziesz lepiej poruszał się w środowisku marketingu internetowego (nie tylko w Google Ads) i lepiej zrozumiesz to, co mówi do Ciebie specjalista Google Ads. Będziesz mógł też bez problemu ocenić efektywność swojej kampanii.
Grupa reklam – zbiór reklam tekstowych, graficznych lub wideo o takiej samej tematyce. W jednej kampanii można zamieścić do 2000 grup reklam.
Kampania – zestaw grup reklam o wspólnym budżecie i kilku innych parametrach (np. kierowanie na daną lokalizację). Na jednym koncie może być utworzonych maks. 100 kampanii.
Sieć reklamowa – tworzą ją witryny i aplikacje o bardzo zróżnicowanej tematyce, w których możesz wyświetlać swoje reklamy graficzne. Nie wszystkie należą do Google. Ich właścicielami są osoby, które dobrowolnie zgodziły się odsprzedawać powierzchnię reklamową na swoich domenach.
Feed produktowy – spis wszystkich znajdujących się w sklepie produktów, zawiera ich szczegółową specyfikację, nazwę, opisy i atrybuty. Feed produktowy jest niezbędny do tworzenia kampanii nastawionych na sprzedaż – umożliwia wyświetlanie wyszukiwanych produktów w wynikach wyszukiwania i w zakładce „Zakupy”.
Google Merchant Center – pulpit nawigacyjny Google Ads, który służy do zarządzania danymi o produktach. To właśnie tutaj konfigurowany jest feed produktowy.
CTR – inaczej współczynnik klikalności; określa to, jak często osoby, które zapoznały się z reklamą, kliknęły w nią (stosunek liczby wyświetleń reklamy do liczby jej kliknięć wyrażany w procentach).
Śr. CPC – inaczej średni koszt kliknięcia; otrzymywany jest w wyniku podzielenia kosztu kampanii przez łączną liczbę kliknięć.
Śr. CPM – średni koszt tysiąca wyświetleń (CPM); określa średnią kwotę, jaką należy zapłacić za tysiąc wyświetleń reklam Google Ads.
Śr. CPV – wskaźnik określający średni koszt obejrzenia reklamy. Aby obliczyć CPV, należy podzielić łączny koszt wszystkich obejrzeń przez liczbę obejrzeń reklam typu wideo.
Google Shopping (PLA) – kampanie PLA (Product Listing Ads) to kampanie typowo sprzedażowe. Ich celem jest realizacja konwersji. Podobnie jak wyżej opisane reklamy tekstowe, wyświetlają się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkownika konkretnych fraz. Jednak w przypadku kampanii PLA, słowa kluczowe są zaciągane przez Google z feedu, czyli bazy danych o produktach. Dlatego kluczowe w tej kampanii jest, przede wszystkim, dobre przygotowanie nazw i opisów sprzedawanych artykułów. Reklamy PLA zawierają zdjęcie produktu, jego nazwę, cenę i nazwę sklepu; rozliczane są za koszt kliknięcia (CPC).
Google Search – to reklamy tekstowe tworzone na podstawie konkretnych słów kluczowych; pojawiają się powyżej lub poniżej wyników wyszukiwania Google. Głównym celem kampanii w sieci wyszukiwania jest sprowadzenie na witrynę wysokiej jakości ruchu. Oprócz tego, reklamy Google Search pomagają generować kliknięcia, leady, a nawet wyższą sprzedaż. Zaletą tego typu reklam jest ich stosunkowo szybka efektywność – świetnie sprawdzają się zwłaszcza w przypadku ofert sezonowych. Są rozliczane za koszt kliknięcia (CPC).
Gmail – forma reklamy, która wyglądem przypomina zwykłą wiadomość e-mail; można ją stworzyć za pomocą gotowych szablonów lub kodując w języku HTML. Gotowa reklama wyświetla się na koncie Gmail użytkownika, na górze zakładki „Oferty”. Początkowo reklamy w Gmailu są zwinięte. Jeśli się na nie kliknie, reklamy rozwijają się do rozmiaru e-maila lub następuje przekierowanie na docelową stronę reklamodawcy. Płatność pobierana jest tylko w momencie kliknięcia zwiniętej reklamy (pozostałe interakcje są już bezpłatne). Zaletą reklam Gmail są szerokie możliwości targetowania. Stosowanie ich pomaga również w poszerzaniu bazy mailingowej Klientów.
Display – reklamy display wyświetlane są na witrynach należących do sieci partnerów Google; podążają za użytkownikiem i ukazują mu się w witrynach, które właśnie przegląda. Ten typ kampanii świetnie sprawdza się do generowania ruchu oraz zwiększania świadomości marki.
Kampanie na You Tube – kampanie Youtube to reklamy wideo, które ukazują się w sieci partnerów Google, a także na portalu YouTube – przed rozpoczęciem się filmu, w trakcie lub jako propozycja do obejrzenia na proponowanej przez portal liście. Ten typ reklam rozliczany jest w CPV (koszt obejrzenia).
Chcesz zwiększyć świadomość wśród odbiorców, wygenerować ruch na stronie, a może zależy Ci na konwersji? Dobierzemy rodzaj kampanii do Twoich potrzeb.Oferujemy stworzenie planu i realizację rozbudowanej kampanii marketingowej przez certyfikowanych specjalistów Google Ads.Nasza agencja posiada status Partnera Google AdsGoogle Partner to program skierowany do agencji reklamowych, które zarządzają kontami Google Ads w imieniu innych marek i przedsiębiorstw. Tytuł Partnera nadawany jest agencjom, które dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu zaawansowanych i wysokobudżetowych kampanii Google Ads.Możesz nam zaufać, wiemy jak zwiększać skuteczność kampanii, aby osiągać wyznaczone cele marketingowe. Jeśli nie wierzysz nam na słowo, zajrzyj do naszego case study. Pomogliśmy zwiększyć sprzedaż wielu firmom z różnych branż.
1901 konwersji – tyle realnych zakupów udało nam się zrealizować a blisko połowę zakupów zrobiły osoby, które kupiły więcej niż 1 raz.
Uzyskaliśmy ponad 180 000 zł przychodu oraz ROAS na poziomie 961%.
Ile to kosztuje?
Stworzyliśmy elastyczną ofertę abonamentową z możliwością wyboru odpowiedniego pakietu usług.
Pakiet podstawowy
Pakiet profesjonalny
Pakiet ekspercki
Analiza i cykliczny dobór nowych fraz
Analiza i cykliczny dobór nowych fraz
Przygotowanie i optymalizacja reklam tekstowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam tekstowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam produktowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam produktowych
Stała kontrola i optymalizacja stawek za kliknięcie
Stała kontrola i optymalizacja stawek za kliknięcie
Zarządzanie ustalonym budżetem miesięcznym
Zarządzanie ustalonym budżetem miesięcznym
Monitorowanie i optymalizacja jakości kampanii
Monitorowanie i optymalizacja jakości kampanii
Raportowanie efektów kampanii
Raportowanie efektów kampanii
Kontakt ze specjalistą (omówienie wyników – 30 minut)
Kontakt ze specjalistą (omówienie wyników – 30 minut)
Rozbudowa kampanii zgodnie z bieżącymi potrzebami
Rozbudowa kampanii zgodnie z bieżącymi potrzebami
Tworzenie grup reklam
Tworzenie grup reklam
Dedykowany opiekun kampanii
Dedykowany opiekun kampanii
Przygotowanie i optymalizacja reklam displayowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam displayowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam remarketingowych
Przygotowanie i optymalizacja reklam remarketingowych
Kompleksowa analiza efektów kampanii oraz jakości strony docelowej
Kompleksowa analiza efektów kampanii oraz jakości strony docelowej
Ochrona przed click freud
Ochrona przed click freud
Wdrożenie Machine Learning
Wdrożenie Machine Learning
Wdrożenie narzędzia Callback24
Wdrożenie narzędzia Callback24
Przygotowanie i optymalizacja reklam wideo
Przygotowanie i optymalizacja reklam wideo
Poprawa strony docelowej przez programistę (do 3h)
Poprawa strony docelowej przez programistę (do 3h)
Wdrożenie analizy UI UX przez zewnętrzne oprogramowanie
Wdrożenie analizy UI UX przez zewnętrzne oprogramowanie
Audyt jakości SEO na stronie internetowej
Audyt jakości SEO na stronie internetowej
Wdrożenie aplikacji do dynamicznej analizy cen konkurencji oraz jej zmiany
Wdrożenie aplikacji do dynamicznej analizy cen konkurencji oraz jej zmiany
Poprawa ofert do maks. 5 produktów (teksty + zdjęcia) tzw. „Oferty perełki”
Poprawa ofert do maks. 5 produktów (teksty + zdjęcia) tzw. „Oferty perełki”
Koszt
1500 zł netto
2250 zł netto
3500 zł netto
Kompleksowa obsługa
Jeśli czujesz, że proponowane powyżej gotowe pakiety usług nie do końca odpowiadają Twoim oczekiwaniom, możesz skorzystać z w pełni spersonalizowanego Pakietu enterprise.
Możesz liczyć na nasze całkowite wsparcie
Po wykupieniu dowolnego pakietu usług, wykonamy dla Ciebie czynności wdrożeniowe, które są niezbędne do realizacji dalszych działań. Ponieważ jest to dość czasochłonny proces, nie realizujemy ich w ramach pakietu. Pobieramy za nie jednorazową opłatę.
Wdrożenie i konfiguracja konta
1200
netto
Prawidłowa konfiguracja konta w dużej mierze przekłada się na efektywność kampanii, dlatego nie współpracujemy z Klientami, którzy wykonują ją we własnym zakresie.