Jesteś zainteresowany współpracą z nami?

PODDAJ SIĘ DARMOWEJ ANALIZIE

Napisz do nas!

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Jeśli nie wiesz, co ująć w briefie przeczytaj nasz wpis blogowy w którym piszemy o tym, co wpływa na ostateczną wycenę strony internetowej. Dzięki temu uwzględnisz wszystkie aspekty swojego projektu.

Kampania leadowa

Każdego roku firmy tracą około 14% swoich klientów. Aby nadrobić stratę, pozyskaj nowe kontakty za pomocą kampanii lead generation.

search
results

Czym jest lead generation?

Lead generation to kampanie leadowe. Ich celem jest pozyskanie leadów, czyli danych kontaktowych do konkretnych klientów, którzy są zainteresowani kupnem określonych towarów lub usług. Leady pozyskiwane są w celu przeprowadzania dalszych działań sprzedażowych.

Jak generujemy leady?

Generowanie leadów w Pirk Spark odbywa się w 5 krokach:

  1. Zaczynamy od określenia grupy docelowej.
  2. Następnie poszukujemy leadów w Internecie* i tworzymy bazę danych w Excelu (tzw. lead development).
  3. Kolejnym krokiem jest przygotowanie dokumentu ofertowego.
  4. Na końcowym etapie nasz zespół specjalistów call center dzwoni do Twoich potencjalnych klientów i przedstawia im ofertę.
  5. Jeśli Klient wyrazi na to zgodę, wysyłamy szczegóły oferty na adres e-mail.

*Pozyskiwanie leadów możemy wzmocnić również kampanią banerową Google Ads lub Facebook Ads.

schema

Wiadomość została wysłana! Skontaktujemy się z Tobą wkrótce.

Dlaczego możesz powierzyć to nam?

Przeciętny sprzedawca wykonuje 8 telefonów na godzinę i poświęca 6,2 godziny na umówienie 1 spotkania. Naszym specjalistom ds. sprzedaży proces ten zajmuje 3 h.

Mamy kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu kampanii. 1 na 10 wykonanych przez nas telefonów kończy się sukcesem.

Sami jako firma stosujemy tę metodę pozyskiwania nowych Klientów. Dzięki temu dziś znajdujemy się dokładnie w tym miejscu, w jakim zawsze chcieliśmy się znaleźć.