Jesteś zainteresowany współpracą z nami?

PODDAJ SIĘ DARMOWEJ ANALIZIE

Napisz do nas!

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania

Jeśli nie wiesz, co ująć w briefie przeczytaj nasz wpis blogowy w którym piszemy o tym, co wpływa na ostateczną wycenę strony internetowej. Dzięki temu uwzględnisz wszystkie aspekty swojego projektu.

Wizytówkowe strony internetowe

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy, to właśnie z nią najczęściej zapoznaje się Twój potencjalny klient. Dlatego jej stworzenie powinieneś powierzyć profesjonalistom, którzy zaprojektują ją nie tylko zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, ale również potrzebami Twoich klientów.

monitor

75%

konsumentów przyznaje się do osądzania wiarygodności firmy na podstawie projektu jej strony internetowej.

46%

konsumentów ocenia wiarygodność stron internetowych na podstawie ich estetyki i atrakcyjności wizualnej

85%

użytkowników uważa, że ​​witryna firmy wyświetlana na urządzeniu mobilnym powinna być tak dobra lub lepsza niż witryna na komputery

88%

klientów szukających określonego rodzaju firmy za pomocą urządzenia mobilnego, dzwoni lub udaje się do niej w ciągu 24 godzin

One page

Najczęstszym typem stron wizerunkowych jest one page. Jest to długa strona startowa bez zakładek - jej sekcje zamieszczone są jedna pod drugą. Nawigacja na tego typu stronie odbywa się za pomocą: scrolla, bocznego paska lub menu przekierowującego do danej sekwencji.

Intuicyjność

Przejrzysty układ i intuicyjna nawigacja sprawiają, że korzystanie z witryny one page jest niesamowicie przyjazne i wygodne.

Elastyczność

Dzięki zastosowaniu techniki RDW wygląd i układu strony dostosowują się do rozmiaru okna przeglądarki, również w wersji mobile.

monitor

Nowoczesny design

Strony one page zawierają efektowne i kreatywne rozwiązania w postaci ruchomych elementów i animacji, dzięki czemu całość wydaje się niezwykle nowoczesna.

Koszt i czas realizacji

Ze względu na prostą strukturę, w porównaniu do innych stron, witryny typu one page są stosunkowo tanie i szybkie w realizacji.