Pozbądź się negatywów ze swojego konta Allegro!

Zadbaj o profesjonalny wizerunek swojego konta Allegro i powierz nam kwestię kontaktu z klientem w celu usunięcia negatywnych komentarzy.


    hero image

    Dlaczego my?

    W Pirk Spark posiadamy dedykowany dział zajmujący się wyłącznie usuwaniem negatywnych komentarzy.

    Nasz wewnętrzny dział Customer Service składa się z osób mających ogromne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta. Rozwinięte umiejętności miękkie pozwalają naszym specjalistom sprawnie prowadzić mediacje z niezadowolonymi kupującymi.

    Jako trzecia strona zachowujemy obiektywizm. Dzięki temu wyróżniamy się wysoką efektywnością, a nasze działania w większości przypadków skutkują usunięciem negatywnego komentarza przez klienta (lub zmienieniem go na pozytywny).

    >40

    Aż tyle kont skorzystało do tej pory z naszej usługi usuwania negatywów.

    85%

    Taką mamy skuteczność! Statystycznie udaje nam się usunąć aż 8,5 komentarza na 10!

    50+

    To nasz rekord! Tyle komentarzy usunęliśmy (lub zmieniliśmy na pozytywne) dla jednego klienta w zaledwie miesiąc.

    hero

    Opinie Twoich klientów

    Negatywne komentarze na Allegro

    Wielu użytkowników Allegro podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o komentarze wystawione przez innych kupujących. W przypadku, gdy mają do wyboru podobny produkt w tej samej cenie, wybiorą ten, który będzie posiadał lepsze opinie. W takiej sytuacji nawet pojedynczy negatywny komentarz może obniżyć sprzedaż oraz zmniejszyć wiarygodność danego sklepu.

    Dodatkowo, samo Allegro patrzy na negatywy nieprzychylnym okiem. Serwisowi niezwykle zależy na zadowoleniu swoich użytkowników, dlatego wymaga od sprzedawców średniej ocen na poziomie 99% – tylko wówczas możliwe jest otrzymanie (i utrzymanie) prestiżowego tytułu Super Sprzedawcy. A jak powszechnie wiadomo, tytuł ten przekłada się na miejsce, jakie dane oferty zajmują na listingu.

    W obliczu tak wielu przykrych konsekwencji, warto zrobić wszystko, aby pozbyć się otrzymanych negatywów. Zwłaszcza że konkurencja nie śpi!

    image

    Jak to działa?

    Usuwanie negatywów na Allegro w Pirk Spark

    Usuwanie negatywów na Allegro to złożony proces. Nie istnieje żaden magiczny przycisk, który pozwalałby pozbyć się za jednym zamachem wszystkich nieprzychylnych opinii, dlatego tak ważny jest bezpośredni kontakt z niezadowolonym klientem. Tylko podczas rozmowy można wyjaśnić sytuację i wpłynąć na kupującego w taki sposób, aby usunął lub zmienił swój negatywny komentarz.

    W Pirk Spark prowadzimy mediacje pomiędzy sprzedającym i jego klientami, korzystając z naszej autorskiej procedury.

    image

    Ścieżka współpracy

    W jaki sposób usuwamy negatywy na Allegro?

    image

    01

    Analiza

    Weryfikujemy, czy otrzymane przez Ciebie negatywy są możliwe do usunięcia.

    image

    02

    Ustalenia

    Razem z Tobą ustalamy formę ewentualnej rekompensaty dla niezadowolonych klientów.

    image

    03

    Kontakt

    Kontaktujemy się z niezadowolonym klientem w Twoim imieniu.

    image

    04

    Mediacje

    W trakcie rozmowy z niezadowolonym klientem staramy się przekonać go aby usunął lub zmienił swój negatywny komentarz.

    image

    05

    Usunięcie negatywu

    Klient usuwa lub zmienia wystawiony przez siebie negatyw.

    Współpraca

    Skuteczne usuwanie negatywów wymaga zaangażowania sprzedającego!

    Działamy tak skutecznie, ponieważ przykładamy wielką wagę do relacji ze swoimi Klientami. Stały kontakt i bieżąca wymiana informacji stanowią podstawę dla prowadzonych przez nas działań mediacyjnych. Pamiętaj, że Twoje zaangażowanie w cały proces, przełoży się bezpośrednio na sukces w usuwaniu negatywów. Na każdym etapie naszej współpracy gwarantujemy pełną wymianę informacji!

    image

    Korzyści

    Co zyskasz dzięki naszej współpracy?

    image

    Zmniejszenie liczby obowiązków

    Wyręczymy Cię z konieczności wykonywania (często nieprzyjemnych) telefonów do niezadowolonych klientów.

    image

    Oszczędność czasu

    Zaoszczędzisz nie tylko energię, ale także czas, które możesz przeznaczyć na zadania związane z rozwojem swojego biznesu.

    image

    Poprawę wizerunku konta

    Twoje konto zyska profesjonalny wizerunek. Zwiększy się także jego wiarygodność, co szybko przełoży się na wzrost zaufania klientów i skuteczność sprzedaży.

    image

    Możliwość zyskania (i/lub utrzymania) statusu Super Sprzedawcy

    Allegro wymaga, aby konto Super Sprzedawcy posiadało średnią pozytywnych ocen na poziomie 99%!

    image

    Wiedzę

    Opinia zewnętrznych specjalistów jest bardzo cenna. Współpracując z nami, zyskasz pełniejszą wiedzę na temat swojego konta oraz lepsze rozeznanie w potrzebach klientów.

    FAQ

    Często zadawane pytania

    Czym jest negatyw?

    Według Allegro negatywne opinie to nie tylko te, które posiadają łapkę w dół, ale także wszystkie komentarze, które nie zawierają maksymalnej liczby gwiazdek.

    Czy usuwanie negatywów jest niezgodne z regulaminem Allegro?

    Nie! Allegro nie uznaje usuwania negatywów za naruszenie regulaminu. Co więcej, w wielu przypadkach usuwanie negatywnych opinii to jedyny sposób na uzyskanie i/lub utrzymanie tytułu Super Sprzedawcy.

    Czy usuwanie negatywów jest niezgodne z RODO?

    Nie! Jako przedsiębiorca, jesteś administratorem danych osobowych swoich Klientów. Masz prawo korzystać z pomocy innych przedsiębiorców, nawet gdy wiąże się z tym konieczność udzielenia im dostępu do przetwarzanych przez Ciebie danych. Zlecając nam usuwanie negatywów, polecasz nam przetwarzanie danych osobowych swoich Klientów, w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi. Przy podpisywaniu dokumentów zawieramy umowę powierzenia przetwarzania danych, która obejmuje dane osobowe Twoich klientów.

    W jaki sposób usuwacie negatywy?

    Usuwamy negatywy poprzez mediację. Kontaktujemy się z klientem, który przyznał Ci negatywny komentarz i w trakcie rozmowy zachęcamy go do zmiany lub usunięcia nieprzychylnej opinii.

    Czym jest mediacja?

    Mediacja to metoda rozwiązywania sporów w sposób korzystny dla obu stron. Wyróżnia się skutecznością, ponieważ bierze w niej udział osoba trzecia – z zasady niezwiązaną emocjonalnie z sytuacją.

    Mogę samodzielnie skontaktować się z klientem. Dlaczego mam korzystać z waszych usług.

    Sprzedawcy, którzy otrzymali negatyw, mają tendencje do emocjonalnego reagowania. Aby zwiększyć szansę na usunięcie nieprzychylnej opinii, lepiej powierzyć kontakt z klientem wykwalifikowanej osobie trzeciej. Zwłaszcza że specjalista posiada odpowiednie umiejętności miękkie, aby przeprowadzić taką rozmowę we właściwy (i najbardziej efektywny) sposób.

    Czy usuwając negatywy, będziecie potrzebować dostępu do mojego konta?

    Tak. Tylko logując się na Twoje konto, uzyskamy pełny wgląd w sytuację i będziemy mogli działać skutecznie.

    Czy zlecając wam usunięcie negatywów, będę mieć wpływ na prowadzone działania?

    Jak najbardziej! W Pirk Spark stawiamy na jakość obsługi naszych Klientów. Bardzo nam zależy, aby byli zadowoleni, dlatego utrzymujemy bieżącą wymianę informacji. Dzięki bliskiemu kontaktowi możemy sprawnie realizować wyznaczone cele.

    Czy każdy negatyw da się usunąć?

    Niestety, nie. Nie wszyscy kupujący są skłonni do zmiany swojego zdania. Niemniej, w znakomitej większości (85%) udaje nam się usunąć negatywne opinie naszych Klientów.

    Ile czasu zajmie wam usunięcie otrzymanych przeze mnie negatywów?

    To bardzo indywidualna kwestia, która w dużej mierze zależy od liczby negatywów oraz charakterystyki danego konta.

    Po jakim czasie zobaczę efekty waszych działań?

    Zazwyczaj nasi Klienci widzą zmiany w skuteczności swojego konta już po pierwszym tygodniu naszych działań.

    hero image

    Spodobał Ci się ten wpis?

    Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

    Średnia ocena 2.7 / 5. Liczba głosów 7

    Bądź pierwszy!

    We are sorry that this post was not useful for you!

    Let us improve this post!

    Tell us how we can improve this post?