Zadbaj o profesjonalny wizerunek swojego konta Allegro i powierz nam kwestię kontaktu z klientem w celu usunięcia negatywnych komentarzy.
Dlaczego my?
Dobrze wiemy jak usunąć komentarz na Allegro, który jest negatywny. Nasz wewnętrzny dział Customer Service składa się z osób mających ogromne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta. Rozwinięte umiejętności miękkie pozwalają naszym specjalistom sprawnie prowadzić mediacje z niezadowolonymi kupującymi.
Jako trzecia strona zachowujemy obiektywizm. Dzięki temu wyróżniamy się wysoką efektywnością, a nasze działania w większości przypadków skutkują usunięciem negatywnego komentarza przez klienta (lub zmienieniem go na pozytywny).
>40
Aż tyle kont skorzystało do tej pory z naszej usługi usuwania negatywów.
85%
Taką mamy skuteczność! Statystycznie udaje nam się usunąć aż 8,5 komentarza na 10!
50+
To nasz rekord! Tyle komentarzy usunęliśmy (lub zmieniliśmy na pozytywne) dla jednego klienta w zaledwie miesiąc.
Opinie Twoich klientów
Wielu użytkowników Allegro podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o komentarze wystawione przez innych kupujących. W przypadku, gdy mają do wyboru podobny produkt w tej samej cenie, wybiorą ten, który będzie posiadał lepsze opinie. W takiej sytuacji nawet pojedynczy negatywny komentarz może obniżyć sprzedaż oraz zmniejszyć wiarygodność danego sklepu.
Dodatkowo, samo Allegro patrzy na negatywy nieprzychylnym okiem. Serwisowi niezwykle zależy na zadowoleniu swoich użytkowników, dlatego wymaga od sprzedawców średniej ocen na poziomie 99% – tylko wówczas możliwe jest otrzymanie (i utrzymanie) prestiżowego tytułu Super Sprzedawcy. A jak powszechnie wiadomo, tytuł ten przekłada się na miejsce, jakie dane oferty zajmują na listingu.
W obliczu tak wielu przykrych konsekwencji, warto zrobić wszystko, aby pozbyć się otrzymanych negatywów. Zwłaszcza że konkurencja nie śpi!
Jak to działa?
Usuwanie negatywów na Allegro to złożony proces. Nie istnieje żaden magiczny przycisk, który pozwalałby pozbyć się za jednym zamachem wszystkich nieprzychylnych opinii, dlatego tak ważny jest bezpośredni kontakt z niezadowolonym klientem. Tylko podczas rozmowy można wyjaśnić sytuację i wpłynąć na kupującego w taki sposób, aby usunął lub zmienił swój negatywny komentarz.
W Pirk Spark prowadzimy mediacje pomiędzy sprzedającym i jego klientami, korzystając z naszej autorskiej procedury.
Ścieżka współpracy
01
Analiza
Weryfikujemy, czy otrzymane przez Ciebie negatywy są możliwe do usunięcia.
02
Ustalenia
Razem z Tobą ustalamy formę ewentualnej rekompensaty dla niezadowolonych klientów.
03
Kontakt
Kontaktujemy się z niezadowolonym klientem w Twoim imieniu.
04
Mediacje
W trakcie rozmowy z niezadowolonym klientem staramy się przekonać go aby usunął lub zmienił swój negatywny komentarz.
05
Usunięcie negatywu
Klient usuwa lub zmienia wystawiony przez siebie negatyw.
Współpraca
Działamy tak skutecznie, ponieważ przykładamy wielką wagę do relacji ze swoimi Klientami. Stały kontakt i bieżąca wymiana informacji stanowią podstawę dla prowadzonych przez nas działań mediacyjnych. Pamiętaj, że Twoje zaangażowanie w cały proces, przełoży się bezpośrednio na sukces w usuwaniu negatywów.Na każdym etapie naszej współpracy gwarantujemy pełną wymianę informacji!
Korzyści
Zmniejszenie liczby obowiązków
Wyręczymy Cię z konieczności wykonywania (często nieprzyjemnych) telefonów do niezadowolonych klientów.
Oszczędność czasu
Zaoszczędzisz nie tylko energię, ale także czas, które możesz przeznaczyć na zadania związane z rozwojem swojego biznesu.
Poprawę wizerunku konta
Twoje konto zyska profesjonalny wizerunek. Zwiększy się także jego wiarygodność, co szybko przełoży się na wzrost zaufania klientów i skuteczność sprzedaży.
Możliwość zyskania (i/lub utrzymania) statusu Super Sprzedawcy
Allegro wymaga, aby konto Super Sprzedawcy posiadało średnią pozytywnych ocen na poziomie 99%!
Wiedzę
Opinia zewnętrznych specjalistów jest bardzo cenna. Współpracując z nami, zyskasz pełniejszą wiedzę na temat swojego konta oraz lepsze rozeznanie w potrzebach klientów.
FAQ
Czym jest negatyw?
Według Allegro negatywne opinie to nie tylko te, które posiadają łapkę w dół, ale także wszystkie komentarze, które nie zawierają maksymalnej liczby gwiazdek.
Czy usuwanie negatywów jest niezgodne z regulaminem Allegro?
Nie! Allegro nie uznaje usuwania negatywów za naruszenie regulaminu. Co więcej, w wielu przypadkach usuwanie negatywnych opinii to jedyny sposób na uzyskanie i/lub utrzymanie tytułu Super Sprzedawcy.
Czy usuwanie negatywów jest niezgodne z RODO?
Nie! Jako przedsiębiorca, jesteś administratorem danych osobowych swoich Klientów. Masz prawo korzystać z pomocy innych przedsiębiorców, nawet gdy wiąże się z tym konieczność udzielenia im dostępu do przetwarzanych przez Ciebie danych. Zlecając nam usuwanie negatywów, polecasz nam przetwarzanie danych osobowych swoich Klientów, w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi. Przy podpisywaniu dokumentów zawieramy umowę powierzenia przetwarzania danych, która obejmuje dane osobowe Twoich klientów.
W jaki sposób usuwacie negatywy?
Usuwamy negatywy poprzez mediację. Kontaktujemy się z klientem, który przyznał Ci negatywny komentarz i w trakcie rozmowy zachęcamy go do zmiany lub usunięcia nieprzychylnej opinii.
Czym jest mediacja?
Mediacja to metoda rozwiązywania sporów w sposób korzystny dla obu stron. Wyróżnia się skutecznością, ponieważ bierze w niej udział osoba trzecia – z zasady niezwiązaną emocjonalnie z sytuacją.
Mogę samodzielnie skontaktować się z klientem. Dlaczego mam korzystać z waszych usług.
Sprzedawcy, którzy otrzymali negatyw, mają tendencje do emocjonalnego reagowania. Aby zwiększyć szansę na usunięcie nieprzychylnej opinii, lepiej powierzyć kontakt z klientem wykwalifikowanej osobie trzeciej. Zwłaszcza że specjalista posiada odpowiednie umiejętności miękkie, aby przeprowadzić taką rozmowę we właściwy (i najbardziej efektywny) sposób.
Czy usuwając negatywy, będziecie potrzebować dostępu do mojego konta?
Tak. Tylko logując się na Twoje konto, uzyskamy pełny wgląd w sytuację i będziemy mogli działać skutecznie.
Czy zlecając wam usunięcie negatywów, będę mieć wpływ na prowadzone działania?
Jak najbardziej! W Pirk Spark stawiamy na jakość obsługi naszych Klientów. Bardzo nam zależy, aby byli zadowoleni, dlatego utrzymujemy bieżącą wymianę informacji. Dzięki bliskiemu kontaktowi możemy sprawnie realizować wyznaczone cele.
Czy każdy negatyw da się usunąć?
Niestety, nie. Nie wszyscy kupujący są skłonni do zmiany swojego zdania. Niemniej, w znakomitej większości (85%) udaje nam się usunąć negatywne opinie naszych Klientów.
Ile czasu zajmie wam usunięcie otrzymanych przeze mnie negatywów?
To bardzo indywidualna kwestia, która w dużej mierze zależy od liczby negatywów oraz charakterystyki danego konta.
Po jakim czasie zobaczę efekty waszych działań?
Zazwyczaj nasi Klienci widzą zmiany w skuteczności swojego konta już po pierwszym tygodniu naszych działań.