Usuwanie negatywów

Oferujemy usługę usuwania komentarzy.

Obecnie efektywność naszego wyspecjalizowanego działu call center wynosi 90%!

hero

Negatywny komentarz na Allegro

Komentarze wystawiane przez kupujących są jednym z głównych czynników, które skłaniają do dokonania transakcji. Mając do wyboru dwa takie same produkty, które różnią się ceną, użytkownicy najczęściej wybierają ten, który ma więcej pozytywnych opinii – nawet jeśli jest droższy. Z punktu widzenia Klienta największe znaczenie ma zatem jakość produktu oraz pewność udanego zakupu. Właśnie dlatego, jako sprzedawca powinieneś dbać o swoją dobrą reputację.

Jak już pewnie mogłeś się przekonać, negatywne komentarze potrafią narobić wiele szkody i to nie tylko w kwestii Twojego wizerunku, ale również w aspektach stricte sprzedażowych. Zdarza się, że jedna nadmiarowa, niezbyt pochlebna opinia skutkuje: zniechęceniem do zakupu innych kupujących, obniżeniem średniej ocen, a nawet odbiorem tytułu Super Sprzedawcy oraz wyłączeniem z programu Allegro Smart.

W przypadku tych ostatnich Allegro wymaga, aby średnia ocen Sprzedawcy wynosiła 98%. Dla dużych sprzedawców wymóg jest osiągalny. Znacznie gorzej przedstawia się sytuacja sklepów z małym asortymentem. Tutaj nawet jeden negatywny komentarz może istotnie wpłynąć na wskaźnik jakości sprzedaży, a to z kolei na trafność oferty. Nieprzychylne komentarze mają więc wpływ również na miejsce Twojej oferty w rankingu.

W obliczu tak wielu przykrych konsekwencji stosowanie się do wytycznych serwisu i upodobań klientów przez Sprzedających, okazuje się niewystarczające. Pamiętaj, że po pierwsze, nie zawsze da się wszystkim dogodzić i po drugie – konkurencja nie śpi! Dlatego jeśli chcesz, uchronić się przed spodziewanym spadkiem sprzedaży w Twoim sklepie, musisz pozbyć się wszystkich negatywnych opinii.

hero image

Jak usunąć negatywne opinie na Allegro?

Komentarze i oceny klientów są subiektywnymi opiniami użytkowników, dlatego serwis postanowił w nie nie ingerować, ale jak można przeczytać w regulaminie „zastrzega sobie prawo do edycji, usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach”. Serwis rzadko jednak usuwa komentarz na życzenie sprzedającego, nawet jeśli wystawiony został ewidentnie niesłusznie. Wyjątek stanowią opinie zawierające wulgaryzmy, treści rasistowskie oraz mowę nienawiści.

Sprzedający ma jednak prawo poprosić kupującego o usunięcie komentarza. Może to zrobić w ciągu 21 dni od otrzymania opinii, poprzez wysłanie umieszczonego na platformie wniosku. Kupujący zobligowany jest odpowiedzieć na niego w ciągu 14 dni. W sytuacji, gdy odrzuci prośbę, nie może już cofnąć swojej decyzji. jeśli wyrazi zgodę, opinia zostanie usunięta i nie będzie wpływała na średnią ocen i procent poleceń Sprzedającego. Po usunięciu oceny, Klient może jednak wystawić do tego samego zamówienia nową opinię (ma prawo do tego, jeśli od zakupu nie minęło 90 dni).

Jak widzisz, regulamin Allegro jest bardziej przychylny klientom. Dlatego zamiast wysyłania wniosku, znacznie lepszym rozwiązaniem jest bezpośrednie skontaktowanie się z osobą, która wystawiła nieprzychylną opinię. W ten sposób dużo łatwiej wyjaśnić sprawę i nakłonić klienta do usunięcia komentarza. Pamiętaj, że masz na to tylko jedną szansę!

Jednak, o ile w przypadku kont z małą ilością produktów, bezpośredni kontakt z kupującymi nie jest niczym uporczywym, o tyle w przypadku kont obsługujących tysiące transakcji, może być dość czasochłonne. W takich przypadkach, warto skorzystać z pomocy wykwalifikowanej w tym temacie agencji marketingowej, Pirk Spark.

Nasza usługa

Nasza agencja opracowała własną procedurę usuwania negatywnych komentarzy, która jest bezterminowa! Dzięki temu szansa na powodzenie jest jeszcze większa! Oznacza to, że z pomocą Pirk Spark możesz usunąć nieprzychylne komentarze w dowolnym momencie, nawet po upływie kilku miesięcy.

Posiadamy własny kilkunastoosobowy dział call center, który dedykowany jest wyłącznie tej usłudze. Nasi konsultanci dzwonią do osób, które wystawiły negatywne komentarze i przy wykorzystaniu kilku sprawdzonych technik perswazji, przekonują jej do ich usunięcia.

W ciągu kilku lat wykonaliśmy tysiące skutecznych telefonów. Obecnie nasza efektywność wynosi 90% – aż 9 na 10 połączeń kończy się oczekiwanym rezultatem. Korzystając z naszej usługi, unikniesz niepotrzebnych nerwów, zaoszczędzisz czas i co najważniejsze, uchronisz sklep przed stratą obrotów i zniszczeniem reputacji.

Procedura

Nasza usługa to nie tylko telefonowanie, ale również robienie analiz i tworzenie raportów. Oto jak przedstawia się pełna procedura naszych działań.

Sprawdzamy treść komentarzy na Twoim koncie.

Selekcjonujemy wszystkie nieprzychylne opinie.

Dzwonimy do osób, które wystawiły komentarz.

Czekamy na reakcję Kupujących.

Sprawdzamy i analizujemy wynik jakości sprzedaży.

Wysyłamy Ci raport z efektów naszych działań.

Spodobał Ci się ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Bądź pierwszy!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

contact

Kontakt i szybka wycena

Szybko wycenimy projekt i odpowiemy na wszystkie pytania

Czekamy na wiadomość od Ciebie! Opisz krok po kroku, czego potrzebujesz. Chętnie porozmawiamy o Twoim pomyśle i sporządzimy darmową wycenę. A może masz jakieś pytania? Śmiało pisz!

Zwykle odpowiadamy w ciągu 24h!