Allegro szkolenia i konsultacje

W 2021 r. Allegro posiadało aż 21 mln użytkowników, co oznacza, że na co dzień aktywnie korzystało (i najprawdopodobniej nadal korzysta) z niego ok. 58% mieszkańców naszego kraju, czyli aż 78% wszystkich polskich internautów. To imponująca liczba, która czyni z tego serwisu e-commerce nie tylko najpopularniejszy kanał sprzedaży w Polsce, ale także 10. platformę e-handlu na świecie. Niemniej, aby efektywnie korzystać z jej możliwości, należy posiadać nie tylko wiedzę o tym, jak funkcjonuje sam serwis, ale także znajomość różnych metod sprzedaży.

Skorzystaj z naszych szkoleń i wyciągnij 100% potencjału Allegro!

hero

Nasze doświadczenie możesz teraz kupić

Jesteśmy jedną z wciąż stosunkowo niewielu agencji, które zajmują się kompleksową obsługą kont Allegro. Wiemy, co robić, aby oferty naszych Klientów odznaczały się trafnością i atrakcyjnością, a obsługa kupujących wyróżniała się jakością na tyle wysoką, aby otrzymać pożądany tytuł Super Sprzedawcy.

Planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe, optymalizujemy wszystkie parametry i automatyzujemy procesy sprzedażowe. Zajmujemy się też copywritingiem oraz oprawą graficzną. We wszystkim, co robimy, wyróżniamy się skutecznością. W uznaniu dla naszej wiedzy i doświadczenia Allegro przyznało nam prestiżowy certyfikat Allegro Ads Partner +.

Dlaczego Allegro?

Jako rodzimy brand Allegro jest doskonale dopasowane do polskiego rynku. Na tle innych marketplace’ów wyróżnia je także dostęp do największej liczby potencjalnych klientów.



Allegro w liczbach


  • Allegro posiada ok. 21 mln klientów.
  • Oferuje możliwość dotarcia nawet do 66% Polaków w wieku powyżej 16 lat.
  • Przeciętny kupujący zostawia w serwisie ok. 240 zł miesięcznie i ok. 2880 zł rocznie.
  • Serwis odnotowuje 15-20 mln odwiedzin strony głównej dziennie.

Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej bez obniżania ceny

Allegro przyciąga nie tylko kupujących, ale także sprzedawców. Ogromny zasięg serwisu sprawił, że do tej pory zarejestrowało się na nim ok. 150 tys. sprzedających: od niewielkich sklepów oferujących bardzo niszowy asortyment po takich gigantów jak Carrefour.


Duża konkurencja czyni z Allegro rynek dość trudny dla początkujących handlowców. Funkcjonowanie na nim może sprawiać problemy nawet bardziej doświadczonym sprzedawcom – zwłaszcza wtedy, gdy pragną rozwijać swój sklep i sukcesywnie zwiększać generowany zysk.

Nasze szkolenia pomogą Ci realizować cele biznesowe

  • zmniejszenie strat na transakcjach
  • zwiększenie trafności aukcji
  • poprawa jakości konta
  • zwiększenie skuteczności i potencjału sprzedażowego ofert
  • podwyższenie konwersji
  • zwiększenie zysków

W ramach szkoleń:

  • Przedstawimy autorskie rozwiązania poparte analizą ich skuteczności

    Wypracowaliśmy je na przestrzeni lat, współpracując z klientami pochodzącymi z różnych branż i operującymi różnymi budżetami. Możesz mieć pewność, że nasze metody są nie tylko efektywne, ale także unikalne.

  • Zoptymalizujesz budżety reklamowe

    Więcej, nie zawsze znaczy lepiej. Istnieje kilka sposobów na zwiększenie rentowności reklam bez konieczności wydawania ogromnych sum. Chętnie Cię z nimi zapoznamy.

  • Podniesiesz jakość swoich aukcji

    Skuteczność ofert zależy zarówno od ich opisów, jak i oprawy graficznej. Należy tworzyć je w zgodzie z zasadami języka korzyści oraz User Experience (UX). Zoptymalizowane aukcje charakteryzują się większą skutecznością sprzedaży.

Dostępne szkolenia:

  • ➔ Tworzenie ofert

    Dzięki szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć skuteczne oferty. Nauczysz się dobierać prawidłowe tytuły oraz miniatury. Poznasz zasady komponowania opisów i dobierania grafik ofertowych. Zaznajomisz się także z kwestią rozszerzania kategorii.

  • ➔ Oprawa graficzna i bezpłatne strategie marketingowe

    Szkolenie w kompleksowy sposób przedstawia temat oprawy graficznej konta Allegro. Uczestnicząc w nim, dowiesz się, dlaczego wygląd Twojego sklepu jest ważny i w jaki sposób uczynić z niego wizytówkę swojej marki. Dzięki szkoleniu zapoznasz się także z bezpłatnymi strategiami marketingowymi (m.in. z rabatami ilościowymi oraz licytacjami).

  • ➔ Płatne strategie marketingowe

    Reklamowanie się za pośrednictwem Allegro może sprawiać trudności nawet doświadczonym Sprzedającym. Szkolenie z zakresu Strefy Okazji, wyróżnień, kampanii monetowych, kuponów rabatowych oraz Allegro Ads pozwoli Ci zwiększyć efektywność swojego konta.

  • ➔ Ustalenie strategii konta Allegro

    Aby konto Allegro się rozwijało, należy dopasować je do pewnej wizji. Skąd jednak wziąć tę wizję i jak przełożyć swoje cele biznesowe na konkretne działania? Biorąc udział w naszym szkoleniu, dowiesz się w jaki sposób to zrobić, a także jak analizować działania konkurencji oraz planować strategie produktowe.

  • ➔ Allegro Ads

    Wewnętrzny system reklamowy Allegro pozwala na zwiększenie sprzedaży. Jak jednak prawidłowo korzystać z dostępnych opcji bez przepalania budżetu? Szkolenie z zakresu Allegro Ads stanowi zastrzyk wiedzy na temat wszystkich dostępnych obecnie form kampanii wraz ze wskazówkami, w jaki sposób właściwie z nich korzystać.

  • ➔ Narzędzia wspierające sprzedaż Allegro

    Obecnie można znaleźć wiele programów, których zadaniem jest wspieranie sprzedaży Allegro. Czy zawsze warto ich używać? I który najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku? Skorzystaj z naszego szkolenia, aby poznać wady i zalety takich narzędzi jak BaseLinker, TradeWatch, Trade Analytics i Niezbędnik Sprzedawcy.

Z pakietami szkoleń zapoznasz się, klikając w link: [link do oferty szkoleń]

Kiedy warto skorzystać z naszych szkoleń?

  • Jeśli dopiero planujesz rozpoczęcie sprzedaży na Allegro i zastanawiasz się nad swoimi możliwościami.
  • W sytuacji, gdy sprzedajesz od niedawna i chcesz szybko przyswoić wiedzę, która pomoże Ci działać bardziej efektywnie.
  • Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, ale nie do końca wiesz, w jaki sposób to zrobić.
  • Gdy zależy Ci na poszerzeniu swojej wiedzy na temat funkcjonowania Allegro oraz poznaniu profesjonalnych metod sprzedaży.
  • Jeśli marzysz o zajęciu pozycji lidera w danej branży.
  • W przypadku, gdy odnotowujesz zastój swojego biznesu i pragniesz mu przeciwdziałać.
  • Jeśli pragniesz podnieść swój potencjał sprzedażowy i wypracowywać większy zysk.

Spodobał Ci się ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów 4

Bądź pierwszy!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?