Myślisz o rozpoczęciu sprzedaży na Allegro? Nic dziwnego, jako najpopularniejsz serwis e-commerce w Polsce portal ten oferuje dostęp do aż 78% polskich internautów (tj. aż 66% naszych rodaków mających więcej niż 16 lat).
Żaden inny kanał nie może pochwalić się podobnymi liczbami. Ogromny zasięg przekłada się na skuteczność sprzedaży na Allegro, która w większości jest znacznie większa niż w przypadku skupiania się wyłącznie na rozwoju własnego sklepu internetowego. Co więcej, aby satysfakcjonująco zarabiać, nie trzeba dywersyfikować swojego biznesu i wychodzić poza portal.
Nie czekaj, założ konto na Allegro i rozpocznij sprzedaż! Obawiasz się, że to trudne? Być może – ale na pewno nie z nami!
Od lat zajmujemy się kompleksową obsługą kont naszych Klientów. Do dziś zoptymalizowaliśmy ok. 60 sklepów należących do różnych branż i posiadających różne (także bardzo wysokie) budżety. Posiadamy wiedzę popartą prestiżowym certyfikatem Allegro Ads Partner + oraz doświadczenie, które pozwoliło nam wypracować autorskie rozwiązania o wysokiej skuteczności.
Z przyjemnością przeprowadzimy Cię przez proces zakładania konta i uruchamiania sklepu na Allegro, a także pomożemy osiągnąć maksymalny potencjał sprzedażowy.
Dzięki nam możesz być zupełnym amatorem. Nie musisz wiedzieć, jak działa Allegro, ani nawet niczego się uczyć. Wszystkim się zajmiemy i przeprowadzimy Cię przez cały proces krok po kroku.
➞ Założenie konta
Wypełnimy za Ciebie formularz rejestracji konta oraz zajmiemy się jego podstawowymi elementami. Stworzymy opis O sprzedającym, wypełnimy zakładki Zwroty i Reklamacje oraz zaprojektujemy estetyczne logo.
➞ Dodanie produktów
Dodamy do Twojego sklepu wybrane produkty. Wybierzemy dla nich odpowiednie kategorie i nadamy tytuły o wysokim potencjale sprzedażowym. Stworzymy miniaturki i całą oprawę graficzną ofert, a także zadbamy o ich treść.
➞ Podstawowy marketing
Aby zwiększyć potencjał Twojego konta, przygotujemy dla Ciebie banery reklamowe oraz szablony ofertowe. Pozyskamy również pozytywne opinie, które zwiększą wiarygodność Twojego sklepu w oczach potencjalnych klientów.
Początki bywają trudne. Ta prawda tyczy się także Allegro. Brak wiedzy i doświadczenia sprzyja popełnianiu błędów, często bardzo kosztownych. I nie chodzi tylko o straty finansowe. Niewłaściwe zarządzanie dopiero co powstałym sklepem może trwale naruszyć jego wiarygodność i na zawsze zdyskredytować go w opinii klientów.
Koniecznie zapoznaj się z naszym case study: link.
Zlecając nam uruchomienie swojej sprzedaży na Allegro, zyskasz ogromną ilość czasu. Nie tylko dlatego, że to my będziemy się wszystkim zajmować, ale także dlatego, że cały proces potrwa znacznie krócej. Tym samym, szybciej zaczniesz sprzedawać swoje produkty i generować zysk.
Do tego zautomatyzujemy wszystkie procesy, dzięki czemu będziesz oszczędzać czas także w przyszłości – po zakończeniu naszej współpracy. Posiadając wolne zasoby, których nie trzeba przeznaczać na obsługę zamówień i codzienne optymalizowanie pracy e-sklepu, lepiej skupisz się na rozwoju biznesu.
Nasza oferta jest elastyczna. To znaczy, że możesz ją modyfikować. Zarówno dokładać, jak i odejmować poszczególne elementy. Dzięki temu nie będziesz płacić za coś, czego nie potrzebujesz lub ma dla Ciebie niski priorytet biznesowy. Możemy też zintensyfikować nasze działania w kluczowych dla Ciebie obszarach. Dlatego też nie traktuj naszej oferty jak gotowego produktu, a raczej postrzegaj ją za szablon, który został dostosowany do uśrednionych oczekiwań większości sprzedawców.
Pamiętaj!, każda składowa podlega wymianie, zawężeniu lub rozszerzeniu – wszystko w zależności od Twoich potrzeb i preferencji.