Zainwestuj w reklamę Allegro Ads i powierz nam jej optymalizację. Zapisz się na darmową konsultację z naszym Specjalistą Allegro Ads!
DLACZEGO MY?
Certyfikat Allegro Ads Partner + przyznawany jest wyłącznie najskuteczniejszym agencjom zajmującym się kompleksową obsługą konta Allegro. Aby go uzyskać zrealizowaliśmy wiele szkoleń oraz zgromadziliśmy imponującą wiedzę z zakresu optymalizacji reklam Allegro Ads. Mamy też ogromne doświadczenie – do tej pory przeprowadziliśmy setki kampanii Allegro Ads dla Klientów z różnych branż, operując na bardzo wysokich budżetach.
Dlaczego warto nam zaufać?
150 zł
Tyle wyniósł nasz rekordowy zwrot z inwestycji w reklamę.
200 +
Obecnie optymalizujemy Allegro Ads dla aż tylu Klientów.
150 mln
To łączna wartość przychodu wszystkich naszych Klientów Allegro.
Allegro Ads to płatny system reklam, który pozwala Sprzedającym zwiększyć konkurencyjność swoich ofert. Oferowane kampanie dają szansę na szybkie wygenerowanie ruchu na wybranych aukcjach wszystkim sklepom – również tym, które stosunkowo niedawno pojawiły się na Allegro.
Wyświetlane są w najbardziej widocznych miejscach portalu, dzięki czemu trafiają do dużej grupy osób. Obecnie można wśród nich znaleźć takie formy promocji jak: oferty sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewnętrzne (Allegro Ads Network) oraz Ads4Brands. Każda z dostępnych kampanii realizuje nieco inne cele, jednak wszystkie przekładają się na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki.
Zarządzanie kampaniami Allegro Ads odbywa się za pośrednictwem intuicyjnego panelu Allegro, który pozwala na bieżące monitorowanie statystyk i szybkie wprowadzanie poprawek. Takie rozwiązanie sprzyja osiąganiu wysokich zwrotów z inwestycji.
KORZYŚCI
W reklamach Allegro drzemie ogromny potencjał sprzedażowy. Za ich pomocą z pewnością zrealizujesz wyznaczone cele marketingowe.
Szansa sprzedaży
Reklamowanie się za pomocą Allegro Ads to najskuteczniejsza i najszybsza forma promocji ofert – zwłaszcza sezonowych.
Pozycja w sieci
Oferty reklamowane przez Allegro Ads często wyświetlają się na pierwszych podstronach w wynikach wyszukiwania sieci Google.
Rozpoznawalność
Najlepsze oferty są widocznie nie tylko na platformie Allegro, ale także poza nią.
Większy zysk
Oferty sponsorowane generują wysoką sprzedaż produktów przy stosunkowo niewielkich kosztach.
RODZAJE REKLAM
System Allegro Ads został stworzony z myślą o sprzedawcach pragnących rozwijać swój biznes.
To najpopularniejszy format reklam. Aukcje objęte kampanią tego typu standardowo wyświetlają się na samej górze wyników wyszukiwania – tuż nad ofertami promowanymi (choć mogą znajdować się również w innych miejscach na portalu). Oferty sponsorowane rozliczane są w modelu CPC, co oznacza, że reklamodawca ponosi opłatę wyłącznie za kliknięcie w reklamę przez użytkownika.
Ta forma reklamy Allegro Ads polecana jest przede wszystkim sprzedawcom chcącym zwiększyć zasięg i rozpoznawalność swojej marki. Kampania pozwala na promowanie ogółu asortymentu danego sklepu internetowego za pomocą grafiki lub szablonu.
To nic innego jak reklamy produktowe wyświetlane poza serwisem Allegro. Kampania tego typu pozwala dotrzeć do osób, które szukają określonego produktu w sieci Google. Allegro Ads Network umożliwia również tworzenie kampanii remarketingowych na Facebooku.
Usługa została zaprojektowana dla brandów, które posiadają przynajmniej jednego dystrybutora na Allegro. Ads4Brands pozwala na promowanie produktów danej marki z poziomu jednego konta. W ten sposób Allegro chroni dystrybutorów przed wzajemną rywalizacją, a właścicieli brandów przed wynikającymi z tego tytułu stratami.
Analiza danych
Wszystkie działania reklamowe prowadzone na koncie Allegro można zobaczyć na wykresie oraz w specjalnej tabeli z podsumowaniem. Ze względu na stopień skomplikowania samego systemu taka prezentacja danych pozostaje jednak dla wielu sprzedawców niezrozumiała.
Najczęściej skuteczność reklamy sponsorowanej Allegro Ads prezentowana jest tak jak poniżej:
Oczywiście, jest to tylko ogólne podsumowanie wszystkich stworzonych kampanii w danym okresie. Istnieje również opcja zapoznania się z wynikami tylko jednej kampanii. Aby to zrobić wystarczy wybrać odpowiednią grupę reklam.
Analiza statystyk panelu
Nazwa
Każda reklama Allegro Ads musi posiadać tytuł. Najlepiej dobrać go w taki sposób, aby określał reklamowaną grupę produktów, stawkę lub funkcję. Przemyślana nazwa ma duże znaczenie podczas optymalizacji kampanii, ponieważ pozwala na zapoznawanie się z danymi bez konieczności sprawdzania, jakich dokładnie produktów dotyczy.
Kliknięcia
Ten parametr pokazuje dokładną liczbę kliknięć w daną reklamę w wybranym okresie – niezależnie od tego, czy transakcja została dokonana. Kliknięcia mają ogromne znaczenie, ponieważ pomagają w ocenie, czy dana kreacja jest interesująca dla użytkowników Allegro.
Odsłony
Odsłony reklamy Allegro Ads to nic innego jak liczba jej wyświetleń. To bardzo ważny parametr. Odsłony (podobnie jak Kliknięcia) pokazują zasięg działania reklam. Analizując efektywność kampanii, pamiętaj, że ilość odsłon będzie zawsze większa od kliknięć.
CTR
Tłumacząc z języka angielskiego CTR (Click Through Rate), oznacza współczynnik klikalności. Dokładniej jest to parametr, który obrazuje stosunek liczby kliknięć do całkowitej liczby wyświetleń ofert.
Średnie CPC
CPC (Click Per Cost) to z inaczej koszt kliknięcia. Każda reklama Allegro Ads optymalizowana jest w oparciu o stawkę danej kampanii. Parametr CPC w Statystykach można więc nazwać uśrednioną ceną brutto za kliknięcie.
Koszt
Łączna cena wybranych kampanii w danym okresie, którą należy uiścić za wygenerowany zysk.
Analizując efektywność kampanii sponsorowanej w Statystykach reklamy Allegro Ads można znaleźć także takie parametry jak: Zwrot z inwestycji, Zainteresowanie, Sprzedane sztuki oraz Wartość sprzedaży. Ich nazwy jednak dokładnie opisują to, co kryje się za danymi wartościami liczbowymi, dlatego nie wymagają szerszego omówienia.
To oczywiście nie wszystkie parametry. Dostępne statystki będą się nieco różnić w przypadku reklamy graficznej.
CPM
Wskaźnik ten jest analogiczny dla parametru CPC, jednakże nie oznacza kosztu kliknięcia, a koszt każdego 1000 wyświetleń danej reklamy.
Sprzedaż wspierana
Pod tym parametrem kryje się wartość produktów, które zostały zakupione po wyświetleniu kreacji reklamowej. Kwota brutto jednocześnie dołączona zostaje do ofert sponsorowanych.
STAWIAJ NA PEWNIKI
Działanie na własną rękę przynosi rezultaty, jednak zwykle okazuje się dość czasochłonne i kosztowne. Musisz wiedzieć, że prawdziwym miernikiem efektywności kampanii Allegro jest zwrot z inwestycji. Dlatego oceniając wyniki kampanii, należy brać pod uwagę nie tylko ich zgodność z wyznaczonym celem, ale również poniesione koszty.
W osiąganiu tak zadowalających efektów pomagają nam specjalistyczne narzędzia oraz wiedza. Zdobyliśmy ją, tworząc wysokobudżetowe kampanie dla wielu różnych branż. Dzięki temu wiemy, co robić, aby osiągać zamierzone cele. Często nawet wprowadzenie małej zmiany na koncie lub w ofercie potrafi zrobić wielką różnicę. Ogromne doświadczenie sprawia, że niewiele rzeczy może nas zaskoczyć. Przez lata wypracowaliśmy własne unikalne techniki sprzedaży na Allegro, których nie spotkasz nigdzie indziej.
Nigdy nie pozostawiamy kampanii bez nadzoru i monitorujemy je na bieżąco. W analizowaniu naszych działań pomaga nam zestaw specjalistycznych (i często bardzo kosztownych) narzędzi, m.in.: Trade Watch, Trade Analytics oraz Niezbędnik Sprzedawcy. Co ważne, jako Partner Allegro Ads mamy możliwość korzystania z innowacyjnych narzędzi Allegro, jeszcze zanim zostaną wprowadzone na rynek.
ŚCIEŻKA WSPÓŁPRACY
01
Kontakt
Kontaktujemy się z Tobą
po wypełnieniu formularza
02
Umowa
Podpisujemy umowę
obustronnie
03
Brief
Wysyłamy Ci brief
do wypełnienia
04
Prace
Rozpoczynamy
prace na koncie
05
Efekty
Pierwsze efekty
pojawiają się już po 7 dniach
ZESPÓŁ SPECIALISTÓW
CASE STUDY
FAQ
Z rezultatami prowadzonych przez nas kampanii zapoznasz się, czytając przesyłane (cotygodniowo lub comiesięcznie) e-maile z raportami Allegro Ads.
Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, uruchomimy specjalne kampanie, które pozwolą nam zebrać odpowiednie dane, a następnie po konsultacji wspólnie ustalimy zwrot z inwestycji oraz budżet.
To kwestia indywidualna i zależna od branży oraz narzuconej marży na produkty. Można wskazać wiele czynników, które wpływają na osiągane wyniki, dlatego dobieramy je jednostkowo.
Należy pamiętać, że celem kampanii Allegro Ads jest sprowadzenie ruchu. Oznacza to, że podjęte działania poskutkują zwiększeniem sprzedaży tylko wówczas, gdy konto będzie atrakcyjne wizualnie dla potencjalnych kupujących, a oferty zachęcające do zakupów.
Tak, ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii Allegro Ads. Dlatego też po samym zapoznaniu się z ich ustawieniami, dowiemy się, jakie błędy popełniano do tej pory oraz jak je naprawić.
Tak, ponieważ poprawnie skonfigurowane kampanie Allegro Ads pozwalają na dotarcie do nowych użytkowników oraz zwiększenie liczby odsłon poszczególnych ofert.
Wszystko zależy od indywidualnych ustaleń. Jeśli zażyczysz sobie weryfikację naszych działań, zawsze możemy przesyłać Ci je do wcześniejszej akceptacji, zwłaszcza w przypadku, gdy będą wiązać się z ponoszeniem dodatkowych kosztów (np. uruchomienie wyróżnień).
Jak najbardziej! Podczas tworzenia strategii marketingowej kontaktujemy się z Klientami w celu akceptacji zaproponowanych działań. Liczymy się z ich zdaniem i zawsze bierzemy je pod uwagę, ponieważ to oni najlepiej znają swoje konto oraz produkty.
Pierwsze efekty naszych działań widoczne są już po tygodniu od podjęcia współpracy.
Tak, to zupełnie normalne, dlatego należy brać pod uwagę wynik w skali całego miesiąca, zamiast skupiać się na jednostkowej sprzedaży danego dnia.
W przedstawionej cenie oferujemy przede wszystkim lata zdobytych doświadczeń w branży, wiedzę, w którą zainwestowaliśmy energię i czas oraz zespół specjalistów (dedykowany konsultant, profesjonalni copywriterzy, graficy oraz specjaliści do spraw narzędzi usprawniających działania na koncie). Do tego w ramach świadczonej usługi wspieramy Klienta w trudnych i kryzysowych sytuacjach, sprawnie rozwiązując wszelkie pojawiające się problemy.