Sprzedawaj więcej
z pomocą Allegro Ads

Marzysz o większej sprzedaży?

Zainwestuj w reklamę Allegro Ads
i powierz nam jej optymalizację.

hero

600 %

O tyle zwiększyliśmy wyniki sprzedaży jednego z naszych Klientów.

23

Tyle wyniósł nasz rekordowy zwrot z inwestycji w reklamę.

80 klientów

Tylu klientów obecnie obsługujemy w zakresie usługi Allegro Ads.

6 milionów

To łączna wartość przychodu wszystkich naszych reklam Allegro.

Dlaczego my ?

Jesteśmy jedną z pierwszych agencji, które zdobyły certyfikat Allegro Ads Partner+

Co oznacza, że po pierwsze, mamy naprawdę duże doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji reklam Allegro Ads. Przeprowadziliśmy setki kampanii dla Klientów z różnych branż, operując na bardzo wysokich budżetach.

Po drugie, doskonale wiemy jak to robić. Odbyliśmy wiele szkoleń i jesteśmy jedną z niewielu agencji, które specjalizują się w kompleksowej obsłudze sklepów Allegro. Nadany nam certyfikat tylko to potwierdza.

hero image

Dla kogo reklamy Allegro Ads

Kto może reklamować się w Allegro Ads?

Promowanie ofert na Allegro dostępne jest dla każdego kto, chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Z Allegro Ads mogą skorzystać również producenci, którzy nie prowadzą bezpośredniej działalności na Allegro, ale chcą wesprzeć finansowo swoich dystrybutorów.

System jest przyjazny, intuicyjny i co najważniejsze, nie wymaga ogromnych nakładów finansowych. Nie musisz obawiać się przepalenia budżetu, bo tak naprawdę tylko od Ciebie zależy, ile pieniędzy chcesz wydać na reklamę.

Co ważne, większość reklam na Allegro rozliczana jest w modelu CPC (cost per click). Oznacza to, że płacisz za reklamę tylko wtedy, gdy Klient w nią kliknął. Nie ponosisz kosztów za samo jej wyświetlenie. Kampanie Allegro Ads służą do pozyskiwania „gorących leadów” – osób, które rzeczywiście są zainteresowane Twoją ofertą.

Rodzaje reklam

Najważniejsze formaty reklamowe

Oferty sponsorowane

To najbardziej popularny format reklam, które standardowo wyświetlane są na samej górze wyników wyszukiwania nad ofertami promowanymi (choć mogą być umiejscowione również w innych miejscach w portalu). Kampania ofert sponsorowanych rozliczana jest w modelu CPC. Oznacza to, że reklamodawca ponosi opłatę dopiero za kliknięcie w reklamę.

Reklamy graficzne

Szablony graficzne tworzone przez Allegro na podstawie dynamicznie dobieranych ofert; wyświetlają się nad wynikami wyszukiwania oraz na stronie oferty. Można ustawić dla nich słowa kluczowe i wykluczenia; rozliczane są w modelu CPM (opłata za 1000 wyświetleń). Reklamy graficzne mogą być stosowane zarówno do zwiększenia sprzedaży, jak również rozpoznawalności marki. Warto przeczytać: „Jak tworzyć reklamy graficzne Allegro Ads?”

Reklamy bannerowe

To stosunkowo nowy typ reklam, który umożliwia dodanie samodzielnie stworzonej grafiki. Reklama banerowa wyświetlana jest w dwóch miejscach: na górze i na dole strony wyników wyszukiwania. Jednak w odróżnieniu od reklam graficznych, przekierowuje użytkownika tylko w jedno miejsce. Reklamy banerowe również rozliczane są w modelu CPM.

Reklamy zewnętrzne Allegro Ads

Reklamy produktowe wyświetlane poza serwisem Allegro; pozwalają dotrzeć do osób, które szukają podobnego produktu w sieci Google. Allegro Ads Network umożliwia również tworzenie kampanii remarketingowych na Facebooku.

Ads4Brands

Usługa dedykowana brandom, które mają przynajmniej jednego dystrybutora na Allegro; reklamy te umożliwiają promowanie produktów danej marki z poziomu jednego konta. Ads4Brands chroni dystrybutorów przed wzajemną rywalizacją, a właściciela marki przed wynikającymi z tego tytułu, stratami.

Jak to działa?

Kampanie Allegro Ads

Allegro Ads to płatny system reklam, który daje Sprzedającym szansę na zwiększenie konkurencyjności swoich ofert. Reklamy umożliwiają szybkie wygenerowanie ruchu na wybranych aukcjach, co ważne również osobom, które stosunkowo niedawno dołączyły do Allegro.

Reklamy Allegro wyświetlane są w najbardziej widocznych miejscach portalu, dzięki czemu trafiają do większej grupy osób. Istnieje kilka typów reklam Allegro Ads m.in.: oferty sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy zewnętrzne (Allegro Ads Network) oraz Ads4Brands. Każdą można wykorzystać w nieco inny sposób. Wszystkie jednak przekładają się na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności marki.

Zarządzanie kampaniami Allegro Ads odbywa się za pośrednictwem bardzo intuicyjnego panelu, który pozwala na bieżące monitorowanie statystyk i szybką optymalizację. Dzięki temu, kampania pozwala osiągnąć wysoki zwrot z inwestycji.

hero image

Do czego linkują reklamy?

Opcje kierowania

Reklamy Allegro Ads mogą kierować Użytkownika do wielu różnych lokalizacji: na stronę konkretnej oferty, stronę kategorii, stronę sklepu, a także do wybranej grupy produktów. Opcje kierowania zależne są od wybranego formatu reklamowego i miejsc emisji reklamy.

Najwięcej możliwości oferują pod tym względem: oferty sponsorowane, reklamy graficzne, reklamy banerowe oraz reklamy Ads4Brands – czyli oferty wyświetlane w ramach serwisu Allegro (m.in. w głównym feedzie wyników wyszukiwania Allegro, w lewej kolumnie wyników wyszukiwania, na stronie danej oferty, na stronie głównej Allegro lub na stronie pasujących kategorii).

Co ważne, pojedyncze oferty sponsorowane i reklamy graficzne mogą kierować tylko do jednego spośród wybranych miejsc (oferta, sklep, kategoria, grupa produktów). Natomiast w przypadku reklam banerowych istnieje możliwość ustawienia oddzielnego linkowania dla każdego z elementów baneru.

Reklamy zewnętrzne, czyli takie, które wyświetlają się poza Allegro (w sieci Google i na Facebooku) pozwalają jedynie na kierowanie użytkowników do pojedynczych produktów.

Korzyści

Dlaczego warto stosować reklamy na Allegro?

W reklamach Allegro drzemie ogromny potencjał sprzedażowy. Prawidłowo wykorzystane pozwalają osiągnąć wiele różnych celów marketingowych takich jak: oświetlenie oferty na wyższych pozycjach, zwiększenie liczby jej wyświetleń, przypomnienie o ofercie użytkownikom, którzy już ją przeglądali, czy wygenerowanie większego ruchu. Z pomocą Allegro Ads zwiększysz zarówno sprzedaż, jak i rozpoznawalność marki.

image

Szansa sprzedaży

To najskuteczniejsza i najszybsza forma promocji ofert, zwłaszcza w przypadku ofert sezonowych.

image

Rozpoznawalność marki

Oferty sponsorowane Allegro reklamowane są nie tylko wewnątrz samej platformy, ale również poza nią.

image

Lepsze pozycjonowanie

Oferty Allegro często wyświetlają się na pierwszych podstronach w wynikach wyszukiwania sieci Google.

image

Większy zysk

Oferty sponsorowane generują wysoką sprzedaż produktów przy stosunkowo wysokim zwrocie inwestycji.

Perspektywy

Potencjalne zasięgi

Pewnie wiesz, że Allegro to największy e-commerce w Polsce. A czy wiesz, że ten polski gigant e-handlu uznawany jest również za jedną z 10 największych platform sprzedażowych na świecie?

Mało tego, Allegro robi wrażenie również pod względem ilości miesięcznej liczby odwiedzin (należy do 100 największych serwisów internetowych na świecie). Polski gigant e-handlu co miesiąc przyciąga średnio 21 mln internautów, co odpowiada 78% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce.

Sprzedając swoje produkty na Allegro, masz szansę dotrzeć do 66% mieszkańców Polski w wieku 16 lat i więcej. Żaden inny kanał sprzedaży nie jest w stanie zapewnić Ci dostępu do tak szerokiego grona osób, które są zainteresowane zrobieniem zakupów, przy stosunkowo tak niskim koszcie.

Według statystyk, aktywny Kupujący zostawia na Allegro ok. 240 zł miesięcznie i ok. 2 880 zł średniorocznie.

Sama obecność na platformie jednak nie wystarczy do tego, aby zwiększyć swoje przychody. Obecnie na Allegro zarejestrowanych jest ponad 120 tys. Sprzedawców, a potencjalni Klienci mogą wybierać spośród 200 mln ofert.

Jak widzisz, konkurencja jest ogromna. Dlatego jeśli chcesz być widoczny na Allegro, powinieneś podeprzeć swoje działania płatną promocją.

Ustawianie reklam Allegro Ads

Możliwości i metody automatyzacji kampanii

W przypadku dużej ilości produktów, można je selekcjonować poprzez ustawienie odpowiednich reguł takich jak: cechy przedmiotów, tytuły ofert, wspólną kategorię produktów lub zakres cenowy. Wybrane filtry mogą być stosowane zbiorczo lub pojedynczo.

Allegro oferuje również automatyczną selekcję bestsellerów, czyli produktów, które sprzedają się najlepiej. Co ważne Allegro, nie tylko porządkuje oferty, ale też zarządza ich emisją wyświetlania. Te, których popularność spadła, automatycznie przestają być promowane.

Warto zaznaczyć, że automatyzacja uwzględnia również oferty, które dopiero zostały dodane do sklepu. Oznacza to, że nie trzeba ich dodatkowo wprowadzać do panelu Allegro Ads.

Optymalizacja procesów sprzedażowych

Współpraca z innymi zewnętrznymi systemami

Aby obsługa zamówień przebiegała szybko i sprawnie, warto zintegrować sklep Allegro z kilkoma zewnętrznymi narzędziami i systemami, które pomogą w optymalizacji procesów sprzedażowych. My najczęściej korzystamy z:

BaseLinker

To jeden z najpopularniejszych systemów do integracji platform e-commerce. Umożliwia obsługę zamówień z różnych kanałów sprzedażowych w jednym miejscu bez konieczności osobnego logowania na konto kuriera, sklepu internetowego, Allegro lub innej platformy sprzedażowej. BaseLinker umożliwia również synchronizację stanów magazynowych między różnymi kanałami sprzedaży.

Trade Analytics

To narzędzie analityczne dedykowane Allegro. Pozwala szczegółowo przeanalizować statystyki sprzedaży własnej, jak również konkurencji i porównać je do osiągnięć na rynku. Trade Analytics umożliwia również monitorowanie kategorii i najpopularniejszych ofert Allegro, a także cen konkurencji, co jest bardzo pomocne w tworzeniu własnego asortymentu.

Trade Watch

Bardzo zaawansowane narzędzie analityczne, które na bieżąco monitoruje wszystkie dokonywane na Allegro transakcje. Generuje ponad 800 tys. raportów w ciągu jednego miesiąca. Umożliwia przegląd statystyk danego konta, produktu, kategorii, branży czy słów kluczowych. Udostępnia również rankingi TOP dla całego Allegro oraz głównych kategorii.

Niezbędnik sprzedawcy

Serwis internetowy oferujący usługi w zakresie automatycznego odpowiadania na wiadomości w dyskusjach Allegro oraz wiadomości z Centrum Wiadomości Allegro. Umożliwia odpowiadanie na wiadomości pochodzące z różnych kont Allegro, z jednego miejsca. Oprócz tego prowadzi monitoring trafności ofert i śledzi statystyki sprzedaży.

Zakup wszystkich powyższych narzędzi jest dość kosztowny, zwykle realizują go firmy, które obsługują wiele różnych kont. Dlatego dla jednostkowego Sprzedawcy korzystanie z nich, jest raczej nieopłacalne. Rozwiązaniem w tej sytuacji może być skorzystanie z usług wykwalifikowanej agencji Allegro Ads.

Facebook Ads

Remarketing w praktyce

Jak wykazują statystyki, tylko zaledwie 2% użytkowników decyduje się na natychmiastowy zakup produktu już podczas pierwszej wizyty. Reszta raczej skłania się do porównywania ofert. W rezultacie obejrzane oferty szybko zostają zapomniane. Chyba, że zastosujesz działania remarketingowe.

Allegro umożliwia tworzenie kampanii remarketingowych, które wyświetlają się na Facebooku. Reklamy śledzą użytkowników, którzy już wcześniej przeglądali oferty na Allegro, ale ostatecznie nie zdecydowali się na zakup.

Za każdym razem, gdy użytkownik odwiedzi ofertę na Allegro, znajdujący się w szablonie skrypt zapisuje unikalne dane, które pomagają go zidentyfikować. Gdy użytkownik zamyka stronę oferty, zapisany kod łączy się z sieciami reklamowym i wyświetla dopasowane reklamy w miejscach, na których aktualnie przebywa.

Ile to kosztuje?

Pakiety Allegro Ads

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Sprzedających, stworzyliśmy elastyczną ofertę abonamentową z możliwością wyboru odpowiedniego pakietu usług.

Pakiet Podstawowy

  • Tworzenie kampanii sponsorowanych Allegro Ads
  • Wybór ofert oraz strategie ich promowania
  • Optymalizacja kampanii w oparciu o efekty
  • Całościowe raporty miesięczne
  • Dedykowany specjalista

750 zł

netto

PAKIETY PROFESJONALNY

  • Wszystkie funkcjonalności pakietu podstawowego
  • Tworzenie kampanii Google Ads
  • Tworzenie kampanii Facebook Ads
  • Tworzenie reklam graficznych (bez limitu)
  • Dobór słów kluczowych oraz wykluczeń
  • Cotygodniowe raporty wyników kampaniii
  • Comiesięczne spotkanie strategiczne z dedykowanym

1 500 zł

netto

Pakiet Ekspercki

  • Wszystkie funkcjonalności pakietu profesjonalnego
  • Stworzenie oferty perełki* lub poprawa graficzna ofert
  • Poprawa treści ofert
  • Comiesięczny szczegółowy audyt konta oraz instruktaż dotyczący zwiększania sprzedaży na koncie

2 250 zł

netto

Spodobał Ci się ten wpis?

Kliknij na gwiazdki, aby dodać ocenę.

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów 32

Bądź pierwszy!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

contact

Kontakt i szybka wycena

Szybko wycenimy projekt i odpowiemy na wszystkie pytania

Czekamy na wiadomość od Ciebie! Opisz krok po kroku, czego potrzebujesz. Chętnie porozmawiamy o Twoim pomyśle i sporządzimy darmową wycenę. A może masz jakieś pytania? Śmiało pisz!

Zwykle odpowiadamy w ciągu 24h!